|
|||
|
|||
Uitlaatpijp 55mm
Ik ben op zoek naar een stuk recht uitlaatpijp van 55mm buitendiameter van ongeveer 1 meter lang. Wie heeft er wat liiggen?
Mark 06 28501466 |
|
||||
|
||||
Besbo of andere automaterialen zaak geen optie?
|
|
||||
|
||||
idd...zo`n stukje pijp kost geen drol
|
|||
|
|||
Quote:
Precies.......als ze 55mm kunnen leveren en ik ben al bij 3 bedrijven geweest, vandaar hier de vraag! Mark |
|
||||
|
||||
moet t precies 55 zijn??
binnen of buitenmaat? kan ook rvs buis rond 51 nemen en dan even naar buiten persen. johan |
|
|||
|
|||
Quote:
zou kunnen, maar dan zou ik ook 54mm kunnen nemen en deze een klein stukje naar buiten persen, maar het liefst natuurlijk gewoon 55mm(buitenmaat). Het is de buis van de kat naar de middendemper. kat aansluiting is 55mm en de aansluiting van de middendemper is 55mm inwendig, dus wat is er makkelijker dan een buis van 55mm te gebruiken. 55mm komt op verschillende vw's voor volgens mij daarom verbaas ik me dat je er niet makkelijk aan kan komen bij de uitlaten'boer' Mark |
|
||||
|
||||
De meeste buismaten zijn in Inches... 2.25" / 57mm is volgens mij wat er het dichste bij in de buurt komt.
Als het 55 inwendig is past 57 er misschien overheen?
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens mij is het wanddikte 1.5 dus kom je op 54mm uit. Ik kan zelf wel iets maken van verloopjes, maar zoals eerder gezegd, buis 55mm is het makkelijkst. Een hoop gelul over buizen maar er is nog niemand die buis 55mm heeft |
|
||||
|
||||
inwendig 1.5x55 is uitwendig 58 (2x1.5+55)
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
ff ergens overheen gelezen denk ik...