|
||||
|
||||
Iemand bekent met deze spijl?
http://auto.marktplaats.nl/oldtimer... 8QcNnXBC#photo
kent iemand deze? ( lijkt interieur van de oude van vanessa wel)zijn er dingen die niet kloppen aan deze bus? prijstechnisch in orde? ramen lijken me niet orgineel..
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 26-06-2007 at 12:46. |
|
||||
|
||||
voor dat geld kocht ik me een T1.
|
||||
|
||||
is een t1...
|
||||
|
||||
ik herken hem niet. Ik weet niet of je interesse hebt in deze bus Richard maar ik heb even op de site van kieft en klok gekeken en daar staat dat hij verkocht is.
|
|
||||
|
||||
ik vind die bank wel heel erg cool achterin
|
||||
|
||||
ben om me aan het heen kijken
|
|||
|
|||
12.5k is VEEL te veel voor deze bus! Komt dan nog eens uit de states... Daar kennen ze geen carrosseriewerk, maar enkel plamuurwerk. Met een import moet je heeel goed uitkijken en kieftenklok is ALTIJD veel te duur voor wat het is!
|
|
||||
|
||||
zal dit weekend kijken bij een andere bus. voor een leuke prijs en met alleen werk aan de kniestukken. bodem is helemaal gezandstraald en in de epoxie.. alleen de kniestukken waren slecht
|
||||
|
||||
Dit is een amerikaanse ombouw. Sundial op basis van een panel en dan een setje lamellenramen erin.. Leuk ding wel erg veel geld...
|
|||
|
|||
Quote:
Vandaar dat de Lupo ook in de bingo gaat? Is een goede vervanger Richard.
|
||||
|
||||
jup daarom gaat de lupo weg.. de vrouw wil graag een spijlbus..en dan moet dat maar..
|
||||
|
||||
hehe...dan zie je maar wie er bij rich thuis de broek aan heeft...
leuk hoor zo`n t1 ....alleen was die van vanessa groen met wit en had een ander interieur
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik het effe met je vrouw eens!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ken hem niet maar Auto Schipper heeft een hoop leuk spul zeg.
|
||||
|
||||
heeft ook een tijdje op marktplaats gestaan.
ziet er niet gek uit!
|
||||
|
||||
ben alleen benieuwd of dat roestlook weer netjes strak te krijgen is
|
||||
|
||||
Het ligt eraan hoe de roestlook er op gemaakt is of je het nog netjes krijgt.
In Bad Camberg werd mij verteld hoe de Engelsen hun auto's roestlook maken.... die zijn dan echt verrot en krijg je echt niet meer goed. Die smeren hun wagen in met zeewater en wrijven het verder in met een schuurspons... en dat blijft doorgaan en vreet op de duur de hele wagen weg. (Het leek mij geen lulverhaal, maar je weet het nooit, dus pin me er niet op vast) Maar ik heb op de Nationals een bus gezien en die hadden ze roestlook gemaakt, door met structuur te werken en kleur. Die was dus niet echt roestig. Maar succes met de zoektocht! Leuke keuze van je vrouw! Doen! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja gaaf maar geen enkel of doka.. zal wel een camper interieur inkomen..