|
|||
|
|||
The FIRST European BUG-IN Belgie
THE CONCEPT : The Original Bug-In saga started way back in 1968 on the American West Coast and it quickly grew into THE major VW event that lasted for 15 years... Today the Bug-In Name has a legendary status, and now for the first time ever this show concept lands on Belgian soil under the EUROPEAN BUG-IN flag! This event was conceived with the approval and support of Richard Kimball, one of the original Californian Bug-In Promotors.
WHEN : Mark 29-30th of JUNE and 1st of JULY 2007 in your agenda, this is the week following the not to miss Vintage VW event of the year "Bad Camberg"! The week in between these two shows will be filled with activities just like the two previous "Belgian Weeks". WHERE : The FIRST European BUG-IN will be held at CHIMAY in Belgium, at just a few kilometers from the French border. Chimay is a well know little town famous for it's Monk Beer brewery and the legendary 80 year old Racetrack. this spot will allow all european passionate Volkswagen enthousiasts to relive the original Bug-In vibe but this time closer to home in it's European version. http://www.europeanbugin.com/en/EBugIn.htm http://bugin.skynetblogs.be/ Last edited by Rob : 01-12-2006 at 18:22. |
|
||||
|
||||
Laat ik dan als eerste reageren,
IK BEN VAN DER OPZEKER BIJ
|
||||
|
||||
First European Bug-in 29-06/01-07
bijna zover!
the first EBI!!! wij vertrekken vrijdag ochtend, zijn er nog meer mensen van hier die daarheen gaan? 29 juni tot 1 juli! Chimay (B) http://www.europeanbugin.com/
www.weedeaters.nl Last edited by Toby : 26-06-2007 at 11:00. |
|
||||
|
||||
Ik moet die morgen nog werken, maar toob en ik treffen elkaar op vrijdag om 12 uur bij pompstation Hazeldonk vlak voor de grens. Misschien nog meer mensen die we daar kunnen treffen?
|
|
||||
|
||||
er bestond dus al een topic!
ik kon het alleen niet meer vinden...
|
||||
|
||||
rijden weg om 13.00 uur vanaf hier..
ben erg benieuwd wat het gaat worden, verwacht er wel veel van. ze waren in ieder geval zeer aktief met promotie van deze meeting. |
|
||||
|
||||
Quote:
een zoekopdracht op bug-in was voldoende |
|
||||
|
||||
Ik kan helaas alleen de zondag komen, maar vertrek rond 8 uur half 9. Kijk er wel naar uit. Hopelijk doet het weer een beetje mee.
|
||||
|
||||
Helaas is de Type3 nog niet klaar... Maar misschien ga ik wel even met me Golf GTD langs om de sfeer te proeven zodat ik weet of die voor volgend jaar op de kalender moet
|
||||
|
||||
Wij vertrekken vrijdag in de loop van de ochtend die kant op en cruisen zondag aan het eind van de dag weer op huis aan!
Ik heb er zin in!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
anders ik wel!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Gaan met een uurtje weg
|
|||
|
|||
zag vanmiddag al paar kevers rijden richting zuiden
stond ook 1 op de vluchtstrook bij de esso net voor bij meerkerk zal wel druk worden |
|
||||
|
||||
Quote:
HE dat was ik!!! gescheurde olie leiding!