![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Ik ben op zoek naar 13" velgen voor onder mijn polo. Ik zoek iets speciaals. Dicht met van die gaten er in ofzo. Het is een beetje moeilijk omschrijven wat ik wil maar ik wil jullie vragen om mij van alles aan te bieden. Ze hoeven er niet perfect uit te zien want ik ga ze polijsten. ET waarde rond de 25 en rond de 7J. En het liefst ook niet te duur ![]() Heb je wat liggen laat het me weten. Alvast bedankt. Gr. Kawouter
|
||||
|
||||
![]() 14 inch ook goed?
|
|
||||
|
||||
![]() dicht met van die gaten
![]() ![]() ![]() Ik heb nog een setje 13" ATS Classics liggen in 7j, moeten wel nog gepolijst worden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() Weller Mattig wieltjes zijn perfect voor je 13inch 7J of 8J |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet dat ik het een beetje vaag heb omschreven.
Ik zal kijken of ik wat voorbeeldjes kan geven: Deze wilde ik kopen maar komen met adapters op ET-20 uit en das te weinig voor een polo. http://auto-diversen.marktplaats.nl...8i-7j-x-13.html Deze zijn heeel erg cool iets in die richting zoek ik. O en liefst voor 7 en achter 8J.
|
||||
|
||||
![]() Dat soort 13 inch velgen zijn meestal 5,5 of 6J. Weinig 7 en 8J of je hebt verbreed staal op meerdelige velgen.
|
|
||||
|
||||
![]() hmmmmm ok dus dat word echt zoeken dan.
Mocht ik kiezen voor verbreed staal. Waar halen jullie die stale velgen vandaan. Halen jullie die nieuw of gewoon van marktplaats ofzo?
|
||||
|
||||
![]() Sloop of Mp idd
|