![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na goed te hebben na gedacht ga ik het toch verkopen.
Mijn eigen" MOCCA audi tt" lederen recaro golf 4 interieur. Incl carbon golf 4 deurpanelen en Carbon golf 3 achterpanelen. De MOCCA gordels zitten er ook bij. De stoelen zijn niet aangepast ,dus passen ook nog in een golf 4. Stoelen hebben stoel verwarming,en electr lenden steun. Achterbank is deels recaro golf 4 en golf 3. Schakelaars voor electr ramen kunnen zo aangesloten worden op golf 3 deuren. Helaas heb ik zelf geen goede foto van het interieur maar bekenden weten hoe het eruit ziet. Mijn vraag prijs voor dit interieur is 2500,- Je mag ook altijd een bod doen,het is maar een vraagprijs. emiel@mivwcardesign.com Of bel me op 0651109828 |
|
||||
|
||||
![]() Het interieur ligt nu op een plek waar je niet effe foto's kan nemen,hier is een oude foto voor de kleur met de oude panelen erbij,het zijn nu golf 4 deurpanelen,en golf 4 recaros kent iedereen wel denk ik.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() weet je de kleurcode nog voor dit interieur?
|
||||
|
||||
![]() off topic verwijderd:voor de enkelen die deze auto niet kennen, foto van het interieur staat er nu bij.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HAHA zolas ik al eerder tegen je vertelde kan ik het blik niet meer vinden. BTW dit interieur is niet gespoten,Origineel audi Mocca leer,is bekleed door Moldenhauer in duitsland en in perfecte staat. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga donderdagavond even langs om te kijken, als het bevalt neem ik het mee
![]()