|
|||
|
|||
Voor de liefhebber, VW Golf 3 DIESEL. UNIEK!
Ik bied te koop aan voor een kennis van mij:
VW Golf 3 295.000 kilometer 1993 APK tot 24-04-2008 De golf is pas opnieuw gespoten in een hele speciale kleur van ik geloof Lancia. De kleur is zonder zon diep grijs en in de zon verkleurd de kleur met lichte paarse tinten erin, heel mooi! De auto heeft twee hagelnieuwe banden en twee goede banden. Nieuwe remtrommels etc. Pas een grote beurt gehad, aantoonbaar. Nieuwe distributieriem etc. Nieuwe schroefset. Brock B2 velgen met zeer mooi gepolijste randen. De auto is van een echte liefhebber geweest die er veel tijd en tranen in heeft gestoken. Ik heb de auto al meerdere malen mogen bekijken en hij staat er echt mooi bij! Voor de dieselrijder een hele mooie en unieke auto! Auto kan er weer tegen voor heel wat kilometers vanwege de grote beurt en vervanging van distributieriem etc. Vraagprijs voor deze golf met zijn unieke kleur is 5250 euro. Prijs is onderhandelbaar. En dan tot slot de RDW gegevens: Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF GL KAT DIESEL 55 KW Kleur(en) Zwart Brandstof Diesel G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1896 cm3 Vermogen 55 kW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter Nee Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 1.079 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 1.605 kg Massa rijklaar 0 kg BPM € 4829 Datum eerste afgifte Nederland 01-10-1993 Datum eerste toelating 01-10-1993 Datum aanvang tenaamstelling 12-04-2005 Vervaldatum APK 24-04-2008 Wacht op keuren Nee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 500 kg - geremd 1.200 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. |
|
|||
|
|||
Prijs is een vraagprijs.
Doe een bod voor een mooie diesel!! |
|
|||
|
|||
55kw(75pk) is trouwens een TD motorcode AAZ als de RDW gegevens nog kloppen
|