|
|||
|
|||
Prijsverlaging voor boutjes van allerlei velgen.
Heb ooit is boutjes bestelt voor allerlei velgen op te maken en nu heb ik er teveel van dus bij deze verkoop ik ze nu.
Van de M7x32 verguld heb ik er nog 288 liggen en van de chroom ook dan van de M7x24 verguld en verchroomd 360 stuks en de chroom ok nog De foto's komen trouwens van een andere site Gouden boutjes: M7 x 32 0.85€/st M7 x 24 0.85€/st Chroom boutjes: M7 x 32 0.70€/st M7 x 24 0.70€/st Verchroomde ventielen: 11mm 8€/st 8mm 7€/st Last edited by Seat_boy : 21-12-2006 at 23:17. |
|
||||
|
||||
Ik heb wel intresse in vergulde boutjes voor m'n 2 delige bbs velgen. Dat zijn de M7 x 24 boutjes toch? Kun je ze ook versturen.
|
|||
|
|||
klopt,is m7x24!kunne ook verzonde worden!
|
|
||||
|
||||
Velke van de 2 setjes ventielen passen in een bbs rm velg????
en de prijs is voor alle 4 tog??? zijn ze nieuw? Zijn ze met alle rubbers enz enz. Heb wel interesse namelijk |
|
||||
|
||||
hey! zijn het een beetje goede kwalitiet vergulde boutjes??? moet natuurlijk niet hebben dat het zo af bladdert ofzo???
|
|
|||
|
|||
@oettinger 18,voor bbs rm zijn het die van 8mm en de prijs bedraagd 7euro het stuk!ze zijn nieuw en met alle rubbers!
@vr6-maniac,een tijd gelede is er 1 vijsje gevalle en die is redelijk hard rond gegaan in huis en was niets aan te zien dus denk wel dat het goede kwaliteit is! greatz |
|
|||
|
|||
verlaging van prijs omwille dat de firma waar de boutjes van kome ook is gezakt van e een kerstpromotie!(heb ik gezien op cleaned)!daarom kome de vergulde boutjes van m7x24 en m7x32 op 0.85/stuk!de chroom m7x24 en m7x32 op 0.70/stuk!het gaat over nieuwe boutjes he!
|
|
||||
|
||||
ff opgeschoond
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
niemand boutjes of ventielen voor bbs rm-rs of oz turbo en rh op te kuisen!
|
|
|||
|
|||
ventielen
Heb wel interesse in de 8mm verchroomde ventielen.
Wat kost het om een set van 4 te posten naar belgie ? MVG, Luc |
|
|||
|
|||
check pm en nog is omhoog
|
|
|||
|
|||
nog is omhoog
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
is het geld al aangekomen
mvg nick |
|
||||
|
||||
PM over ventielen.
|
|
||||
|
||||
Nog steeds boutjes over? Ik wil graag 120 vergulde boutjes en 4 8mm ventielen voor mijn BBS rm velgen. Wat gaat dat kosten incl. versturen?