|
|||
|
|||
Domi heeft een Passat GT variant erbij.
Eigenlijk is ie niet van mij maar van de vrouw
Maandag is de vrouw jarig. Dus tja, wat moet je haar geven. Maar ik heb wat gevonden ze wou al een tijdje een andere passat Dus zaterdag ff achter marktplaats gekropen en binnen 5min een mooie Passat GT 2.0i variant gevonden. Gelijk even bellen en een half uur later al in de auto op weg naar Doetinchem. Maatje van me maar even mee. Proefritje gemaakt, even handelen en weer naar huis met 2 auto,s Het is dus geworden een 2.0i GT met als extra 40mm verlaging,treser achterlampen, Hella-DE koplampen , 16inch LM wielen, Dikke uitlaatpotding En helaas een aftermarket dakje erin. Maarja tis niet anders. En vreselijke kentekeplaten met een 1tje erop. Dat moet dus even anders. En de vreselijke spiegeles eraf!!!!! Hier even wat foto,s. Last edited by Domi : 14-07-2008 at 19:18. |
|
||||
|
||||
ff poetsen en bumperzwart en hij is weer top!
je blijft maar bezig he!
|
||||
|
||||
Ennnn die hebben we vaker gezien! Jettaracing heeft de volgende foto's zo'n 2 jaar terug op Lauwersoog gemaakt:
Zat eerst ook nog een fijne taartschep onder dus. Leuk basis, zeker wat van te maken! Wel jammer van het niet originele dak.
|
|||
|
|||
Hee wat leuk, Ja het niet originele dakje is jammer. maar dat mag de pret niet drukken.
|
|
|||
|
|||
tis tenminste een hele knappe 35i domi , ik had je nog een pm gedaan op het 35i-forum ( jetta16v )
|
|
||||
|
||||
ik vond die taartschep wel erg dik trouwens.. welk merk is dat?
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen even de passat wat schoongemaakt en ff gewassen. Het dakje lekt helaas wel. Dus dat binnenkort er even uit halen en weer opnieuwe met frisse kit weer monteren. Hopelijk is het dan over.
En ik kwam er net achter de sleutel voor de slotbouten er niet is Maar even kijken hoe ze dat gaan oplossen. Wil deze week wel 2 nieuwe bandjes voor om hebben. |
|
||||
|
||||
leuke aanwinst domi! Mooie basis, gaat vast weer goedkomen daar!
|
||||
|
||||
Quote:
ook een keer gehad. plaatselijke bandenboer had een schoenendoos vol met sleutels. uur zitten passen op de parkeerplaats maar niks paste, heb ze uiteindelijk eraf laten meppen bij een lasbedrijf. koste me een tientje.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Bij een goede banden en velgenzaak hebben ze daar zogenaamde boutenmoordenaars voor. Draaien ze de bouten er zo mee uit....
Coole auto trouwens, ik vind die voorspoiler ook wel gaaf. Even wachten met nieuwe platen halen, als het goed is kun je ze over een tijdje zonder eentje bestellen |
|
|||
|
|||
Quote:
Ze zijn van de Gt een keer het overschrijvingsbewijs kwijt geraakt. Maar bij de papieren zitten nu 2 van die papiertjes. Een nieuwe en een oude. De andere is dus later terug gevonden. Ik bel morgen de RDW even en vraag even hoe het zit. Volgens mij kan gewoon platen zonder een 1tje. Als hun toestemming geven. |
|
|||
|
|||
Heb zojuist even met de rdw gebeld.
Het is helaas niet mogelijk om het domme 1tje eraf te krijgen. Omdat er in 2001 nieuwe papieren zijn afgegeven en de oude dus niet meer aanwezig zijn. Als de oude platen er nog wel waren dan had het wel gekund. Maar die zijn er dus niet. Balen, maarja het is niet anders. Binnenkort het 1tje maar ff geel maken |
|
||||
|
||||
Quote:
heb je speciale doppen voor waarmee je iedere slotmoer/bout ermee afhakt.
|
|||
|
|||
Quote:
Eraf??? Hij moet eruit hoor. |
|
|||
|
|||
Zonet kwam de postbode met een leuk pakketje
Hagel nieuwe origineel VAG mistlampen voor een b3 :mrgreen: Straks gelijk even monteren, dan maak ik ook even een totaalshoot van het front nu met ABT grille. Ziehier. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja het is maar net hoe je het wil noemen... ze gaan eraf zonder beschadigen van je draad
|
|||
|
|||
Zo, lijkt een stuk beter dan die lompe dichte gril.
|
|
||||
|
||||
ik vind het eerlijk gezegd geen verbetering...
|