|
||||
|
||||
Weinig animo vanaf hier dit keer (?!?)... maar ja, het was zekers weer erg gezellig!
Veel auto's, ook veel "nieuwe" rides en nieuwe gezichten (voor mij althans), mooi weer... he-le-maal goed dus. Een super dikke opkomst van +/- 65 aircoolers, helemaal te gek!!! Bedankt voor deze opkomst en hopelijk to de volgende editie op 3 juli a.s! Natuurlijk heb ik tussen het ouwe-hoeren door nog de nodige (lees "80") foto's weten te schieten... Hier een paar teasers, de rest as always op www.AirMighty.com nog een mooi parkeerplekkie vol luchtgekoeld zo aan het einde van de avond! er werdt nog een beetje "geknooit" hier en daar... mooie resto's... ...en van alles en nog wat! Check de rest van de foto's op www.AirMighty.com ...enjoy!
|
||||
|
||||
wilde wel even komen vandaag (veels te lang geleden) maar het liep nogal uit op het werk, was weer eens als laatste weg
|
||||
|
||||
Gisteravond zijn Toob en ik nog even naar de ACN geweest.
Hier wat preview foto's: Voor de rest van de foto's: http://www.weedeaters.nl/gallery/th...ls.php?album=29 |
|
||||
|
||||
Mijn foto's van gisteravond:
Het was weer erg gezellig!
|
||||
|
||||
Dit is toch een daily? Zie hem regelmatig rijden in Den Haag e.o.
|
||||
|
||||
coole foto's met coole auto's !
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgende X zijn jullie ookvan de PARTY!?!
|
||||
|
||||
Was weer een geslaagde avond iig
Lekker druk, veel nieuwe rides (356, samba, T1 doka, enz enz), was gezellie!!! Hier wat teasers, de rest op www.volksaddiction.nl
|
||||
|
||||
Moet toch weer iemand de laatste zijn met foto's plaatsen.
Nog ff snel voor mijn vakantie dan..... Meeste is al gezegd maar mooi weer en mooie auto's zorgen altijd voor een gezellige avond. Rest van de foto's staan natuurlijk weer op www.restolooker.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, is van Michel (heeft ook een rode ovaal) |
|
||||
|
||||
Super ding! |
|
||||
|
||||
bagger! wou echt komen dit keer... maar moest weer netwerk en knevel en v/d brink doen
|
||||
|
||||
De kever van Niels blijft toch wel een van mijn favorieten,
super zo met de aussie trim |