![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag was het een leuke eerste paasdag.
Het had een mooie gezellige dag moeten worden ![]() We zouden met een aantal wagens naar de meeting van VW Club Zuid-Limburg gaan maar het is iets anders afgelopen als dat we allemaal gewild hadden. Resultaat, 2x Golf GTI 16V Edition One met schade en 1 Corrado G60 met schade. Op de heenweg gewoon aan de snelheid gehouden (snelweg 90km/u) en elders onder de max. snelheid. Maar voor een stoplicht moest toch ineens flink in de rem worden gegaan omdat de kopwagen de weg niet wist (bleek dat meerdere dat niet wisten) Ik wist nog net op tijd stil te komen, de golf die achter me reed lukte dat ook nog net, maar de corrado die als laatste reed zag dit alles te laat en reed zo achterop ons in. Waardoor de golf die achter me stond, zo mijn achterbumper in werd geduwt ![]() ![]() Al met al was dit het einde van de meeting dag. De schade moet nog opgemaakt worden, maar het zal voor sommige niet goedkoop zijn. Mijn achterbumper is gelukkig alleen kapot (bij deze op zoek naar een nieuwe achterbumper) Auto's in kwestie: ![]() ![]() ![]() Schade: ![]() ![]() ![]() Schade aan mijn Golfje: ![]() Fijne paasdagen verder nog ! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is behoorlijk auw. Jij en de corrado zijn er nog redelijk vanaf gekomen maar diegene in de sandwich... rechter scherm zitten volgens mij 2 mooie knikken in ?
|
||||
|
||||
![]() damn.... die middelste lijkt me afgeschreven...
|
||||
|
||||
![]() rechter scherm niet alleen, carosserie ter hoogte van de tankklep aan beide zeiden in de kreukels.
auto zal op de trekbank moeten. maar hij wordt wel weer gemaakt ongeacht de kosten. ![]() In Leiden moet hij er weer bij zijn.
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 08-04-2007 at 20:07. |
|
|||
|
|||
![]() zo da's balen !!
zal wel aardig in de papieren gaan lopen om dit weer netjes te krijgen ! succes allemaal !!!! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() sjees ,en dat op zo'n mooie dag..... in ieder geval sterkte en succes met de wederopbouw van de auto's!
|
|||
|
|||
![]() zag al zo iets op msn .....tjemig klooten man
|
|
||||
|
||||
![]() zonde van 3 mooie auto's, daarom rij ik nooit met een groep naar een meeting. hoogstens met 1 andere auto want ik heb het wel vaker fout zien gaan.
|
||||
|
||||
![]() Zo, klote zeg! Snel even achter de bumper kijken!
|
|
||||
|
||||
![]() Komt mij bekend voor, onderweg naar Baarlo ging de voorste ook ineens op de rem staan, het gevolg was 6 vw's op elkaar. Ik had bijna dezelfde achter schade als jij, schade was ongeveer toen 3000 gulden.
En het klote van het verhaal was dat ik niets kreeg van de verzekering, want er was geen bewijs dat ik al stil stond.(ik ben aangedrukt) ![]() Ik hoop dat jij meer geluk hebt. René (tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Serieus ![]() ![]() Nou we zijn allemaal getuige dat we wel degelijk stil stonden. Politie is daarna aanwezig geweest en die zeiden dat de 2 auto's die achter mij stonden als 'verdachte' werden gezien, ik als 'slachtoffer'. maar zal het zeker in gedachten houden ![]() bij deze dus gezocht een setje g60 bumpers in goede staat (kleur maakt niet uit) http://www.volksforum.com/forum/sho...3162#post413162
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 09-04-2007 at 09:20. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ging dus met golf 1 gts naar deze meeting, en ging hem ophalen omdat hij t van eric gehoord had dat er een meeting was...
Zie ik op mijn heenweg een mooie golf die achter flink geramd was door een corrado, ik dacht oei die hebben flinke pech, maja zullen wel weer van die petjes figuren zijn geweest (bestond btw 99% van die meeting uit), die aan het strietresen waren... Later belt Eric op, dat hij een ongeluk had gehad met een corrado, ik was dus net erna langsgereden, had ik nu maar foto's gemaakt... Ach Eric bij jou valt de schade toch nog mee? En ik neem aan dat de corrado flink moet betalen.. Misschien een troost dat de meeting 10 keer niks was, en t enige leuke wat er stond, ernaast stond bij de big mac amerikanen meeting..
|
||||
|
||||
![]() Erik, maat van me heeft nog 1 nieuwe koplamp en 1 gebruikte liggen voor de Corrado.
Gril hebben we ook nog leggen. Geef maar een gil als ie interesse heeft ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is zeker niet zo mooi en zon voorbumper vervangen van een corrado valt ook niet mee spreek ik uit ervaring.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ook al eens een voorbumper van een corrado vernieuwd ,maar echt moeilijk vond ik dat niet hoor ![]() Zit bijna op dezelfde manier vast als een golf mk2
|
||||
|
||||
![]() Folkert, die golf wat voor die corrado stond was niet van mij, ik had mijn wagen bij de eerste afslag in de berm gezet.
Moet idd zeggen dat er idioot hard gereden werd op de verschillende wegen door 'bepaalde wagen's' (ook een golf 1 zonder bumpers). ![]() Dit zal je wel gezien hebben: ![]() ![]() Wonder boven wonder is de corrado-bumper nog in takt. Alleen lichte lak schade maar dat kan gemaakt worden. Zelf hebben mijn vriendin en ik wat last van onze rug en nek. Maar dat zal wel goedkomen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Knap kloten
![]() Goed te horen dat alles onderling redelijk goed geregeld kan worden ![]() Komt ook wel eens anders voor... |
|
||||
|
||||
![]() Tja, de corrado dat was de mijne.
![]() Het Golfje dat ertussenin zat zal weer in ere worden hersteld, dat komt wel in orde.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar zou ik me meer zorgen om maken dan om dat blik en kunststof wat beschadigd is. Mensen repareren blijft lastiger dan auto's. Sterkte allebei!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx Jurgen ![]() Dat is ook het eerste waar ik me zorgen om maakte, eerst mijn vriendin en ben daarna naar die jongen wat achter ons stond gegaan. Heb daarna maar eens de pijnlijke schade van de achterkant bekeken ![]() Zelf valt het wel mee hoor met me, ik voel het alleen wat in mijn rug dat hij wat stijf is. Met mijn vriendin ging het al een stuk beter tegen de middag (ze is nu ook werken ![]() Morgen de schade laten opmaken en bekijken hoe het gemaakt gaat worden. Waarschijnlijk kan ik wel al aan een set ORIGINELE g60-bumpers komen (onder voorbehoud) voor een zacht prijsje, dus er kan schot in de zaak gaan zitten ![]()