|
||||
|
||||
clavani's jetta
de foto's en het verhaal staan iets lager ivm opstart problemen
Last edited by clavani : 31-05-2007 at 23:09. |
|
||||
|
||||
tja het is me niet gelukt verder puzzellen
|
|
||||
|
||||
Je zou beter even de foto's kunnen uploaden in het album hier op 't forum, en dan die links even posten. Want je foto's worden niet doorgelinkt ofzo...
|
||||
|
||||
Zo moet het werken, je hebt de verkeerde url gekopieerd, klik met de rechtermuisknop op de foto, dan kopieer je pas de juiste url.
------------------------------------------------------- Zo ik heb een's gezocht hoe ik foto's op het forum kon zetten na wat oefenen is het me wel gelukt En zo heb ik hem gekocht hier is ie net een week oud. De jetta was een prima opvolger met de verhuizing in het zicht. Maar ik had nog mijn oude gti staan die totalled was en dus maar alles overhangen en na een weekie voila: Alleen de 16v is er niet in gegaan en hij rijdt nog steeds met de orignele krachtbron 1.6 pn. Waarvan binnen drie maandeen dus de regelklep op de carb. defect was . Ook de trek haak funcioneert nog prima als p.d.c De motor is wel wat opgepept d.m.v. - carb van een 85er golf - no electra - katvervanger - gti nokkenas - k&n filter - costum cold air intake(gewone pvc buis) Ook heb ik sinds kort een betere acceleratie door middel van 14 inch staal met 195/45. De wagen trekt nu lekker door en brandstof verbruik valt reuze mee Zo ik laat het erbij even. Oja, hier nog een voor het plakboek: |
|
||||
|
||||
Je had dus ruitenspoeiers op je GTI. Heb je die volledig werkend? En die spuiten dan mee met de ruitensproeiers?
Maar hij ziet er mooi uit zo! |
|
||||
|
||||
Hey deze staat toch vlakbij de van zweeden hal in rijswijk????
|
|
||||
|
||||
BRengt herrineringen in me te boven, mijn broer had precies dezelfde pacific in dezelfde kleur, was een 1300 maar heeft ie toen een 1800 16v ingelegd...
Was 1 van de leukste auto's die ie ooit gehad had...
|
||||
|
||||
Quote:
en staat 's avonds altijd geparkeerd op de Burgemeester Elsenlaan Gaaf ding .. de Seat velgen staan er ook erg goed onder
|
||||
|
||||
Leuke auto! Vond persoonlijk de cupra wielz leuker staan!
|
|||
|
|||
Mooie jetta, succes ermee.
|
||||
|
||||
Ha, weer een jetta erbij op t forum ,goed bezig ! leuke auto ook trouwens !
|
|||
|
|||
Hé een leuk broertje erbij in ZH, die van mij is ook een pacific in het rood
|
||||
|
||||
Mooi ding zeg, mooi in de kleur nog en helemaal gaaf
|
||||
|
||||
Quote:
pcies daaro ja kon niet op de naam komen.....mooie wagen is dat. ik mis 't toch wel de fun van een jetta |
|
||||
|
||||
Quote:
ja alles werkt |
|
||||
|
||||
goh toch wel gaaf dat ie wel opvalt zo in rijswijk
|
|
||||
|
||||
he enne rubben nog bedankt ik ga het nog eens proberen thanx voor het fixen
|
|
||||
|
||||
foto van de oude gti
hier even een foto van me oude gti om er wt bij voortestellen en kan ik kijken of ik nu de foto's erop krijg
en dan ook nog een van toen ik deze net had oohh ik vergeet bijna de reden voor de jetta ik ben er nog triest van Last edited by clavani : 31-05-2007 at 23:07. |
|
||||
|
||||
Zeer kanppe Jetta.
Ivm die koplampsproeiers? Heb je soms foto's van de installatie? Ik heb de koppen voor in de bumpers hier nieuw liggen en zou dus het hele systeem willen installeren. Wanneer spuiten die juist?
BORA 1.9 TDI - '99 JETTA 1.8 GT 16v - '90 Last edited by stinne#82 : 01-06-2007 at 16:58. |