|
||||
|
||||
Expansie vat met of zonder sensor?
Hallo,
sinds kort ben ik erachter dat mn expansie vat lek is. Nu wou ik dus een nieuwe halen op golf1onderdelen.nl maar zag ik daar dat je kan kiezen uit 1 met wel of geen sensor. Hoe weet ik welke van de 2 ik moet halen? T moet in een golf 1 1.1 komen... Groeten Miata |
|
||||
|
||||
Zit er in de bovenkant een zwarte stekker bij jouw expansievat?
Last edited by powah : 28-06-2013 at 17:22. |
|
||||
|
||||
Uhm ja denk ik wel?
is mijn huidige |
|
||||
|
||||
Waar is die sensor dan? die hoort in dat gat bovenop te zitten, daar zit bij jouw niks. Dus je hebt er een zonder sensor
Ja die foto wat ik poste is ook van jouw motorruimte. |
|
||||
|
||||
Oh ik dacht dat je de bovenste van de 2 aansluitingen bedoelde :p
Maar bedankt voor je snelle reactie, direct maar even bestellen! |
|
||||
|
||||
of op www.golf1onderdelen.com
daar staan ze ook wel origineel.
|
||||
|
||||
Leuk, het expansie vat van golf1onderdelen.nl past niet en bij golf1onderdelen.com hebben ze alleen F terwijl ik E moet hebben...
weet iemand nog ergens anders waar je die dingen kan halen? Anders moet ik misschien maar voor een tweedehandse gaan op marktplaats |
|
|||
|
|||
Staat er een onderdeelnummer op? Ik heb een stuk of 10 nieuwe tankjes liggen. Nog nooit gemonteerd geweest. Met en zonder sensorgat
|
||||
|
||||
Quote:
je kan alleen origineel nog het model F krijgen. er is een stop voor zonder sensorgat bij te bestellen. ook origineel vw. of ik heb nog een gebruikte liggen. kan je zo ophalen.
|
||||
|
||||
Ik heb ondertussen nog even met ze gemaild maar ze reageren een beetje langzaam, k wacht nu nog op 1 reactie of ik van hun gewoon een ander kan krijgen en deze kan terugsturen...
Anders ben ik wel geinteresseerd in die tweedehandse als die niet te veel moet kosten :p |
|
||||
|
||||
Quote:
10 Euro met verzendkosten. is wel zonder dop.
|
||||
|
||||
Nou, volgens mij reageren ze bij golf1onderdelen.nl niet meer...
@golfcabriolet zie PM |
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo Miata, door de vele mailtje die ik krijg is het moeilijk om alles op tijd te beantwoorden. wel heb ik vanmorgen naar mijn leverancier gebelt maar de jongen die er over gaat was vanmorgen niet aanwezig hij zou mij vanmiddag terug bellen wat hij dus niet gedaan heeft (had hem zelfs een app gestuurd dat hij mij even belde).doordat er weer veel orders moesten verstuurd worden vandaag ben ik er zelf niet meer aan toe gekomen. 2 bedrijven runnen in je eentje valt soms niet mee maar hoop dat daar binnenkort verandering in komt om dit soort gevallen beter en sneller te kunnen oplossen. tevens ben ik per telefoon van 8:30 tot vaak 18:00 te bereiken. misschien net zo makkelijk. ik zal morgen ochtend direct naar mijn leverancier bellen. in ieder geval mijn excuses voor het late reageren. mvg roland |