|
||||
|
||||
Papa's got a brand new RAG!
Kever zijn cool...
Oude kevers nog cooler.... Oude kevers met een ragtop UBER-cool! Daarom: mijn nieuwe ride! Deze ragtop uit 1958 verkeerd in een afgeleefde staat. Er is in de jaren al een hoop (lelijk) aan gelast maar hij is nu wel (grotendeels) hard! Wel zijn de o.k.van de deuren, achterklep en paneeltjes achter de deuren nog slecht maar goed genoeg om mee te gaan rijden! Doel van deze wagen? Technisch in orde maken, op z'n reet gooien en de komende jaren dikke pret beleven! Als m'n bus dan af is kan ik 'm gaan opknappen. Het mooie is namelijk dat er een gerestaureerde bodemplaat bij zit! En een harde voor en achterklep en harde deuren! Omdat het ander een beetje veel word is mijn huidige kevertje hier te koop... |
|
||||
|
||||
gefeli met je aankoop Erwin!!...zag dat je oude ride nu te koop stond... veel plezier en hopelijk wat minder pech onderweg met deze...
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
cool ding man! en veel plezier ermee!
|
|
||||
|
||||
Hij is stoer man, moet ik morgen maar gelijk de luxaflexen meenemen
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Erwin!! Echt gaaf een ragtop! Pinkers ook nog enzo... helemaal toppie
Is al wel lekker aan geknoeid zie ik: 'nieuwe' schakelaars in het dash, andere achterliggies en die wielen achter kloppen ook niet. Lijkt mij steek 4*130, andere bak eronder o.i.d.? Zal allemaal wel goed komen, in de USA opties scoren Suc6 ermee!
|
||||
|
||||
En een cursus electricien
Wat heeft de vorige voorin allemaal lopen kloten joh. Wel een hele gave kever. |
|
|||
|
|||
erg mooi... makes me jealous!!!
kan niet wachten op foto's dat ie op z'n gat ligt ... ennuhm, die golf 1? fotos? |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Enne, die Golf 1 is niet van mij.... |
|
||||
|
||||
vooral die sticker op de achterruit is
|
||||
|
||||
Quote:
Yo Freak! Achterlichten zitten erbij, en de velgen zijn 5 gaats 67'er velgen.... De originele velgen zijn verbreed tot 6J !!!!!!!! Ga 'm denk ik niet volhangen met opties, ik wil wel een TMI bekledingssetje kopen. Gewoon simpel grijs... net als de extra deurpanelen die erbij zitten! |
|
||||
|
||||
Hij is echt VET, Erwin!!!!!
Ik hoop dat je morgen je andere kevert verkoopt, dan kan je al die centjes mooi in deze gaan stoppen!!! (na de bus)
|
||||
|
||||
dikke ride pechie!! Veel plezier ermee
|
|||
|
|||
Helemaal goed Erwin! Ziet er leuk uit man! Gelfeli!
|
||||
|
||||
Quote:
Niet volhangen met opties? Wat is dat nou? |
|
||||
|
||||
Quote:
Er is toch geen enkele optie zo mooi als dat gat in het dak! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat scheelt dan nog, wel 5*205 nog. Ook beter dat je de 69-er nu al kwijt bent, we hadden het er vandaag nog over: komt wel Tadaaa!
|
||||
|
||||
Quote:
Het zou een mooie donor voor de mijne kunnen zijn |