|
||||
|
||||
Bandenkeuze.
Ik zat te denken om nieuwe bandjes op mijn 13 inch originele steelies te plaatsen.
Nu zit er 175/75/13 op. Zou het mooi uitzien om daar plattere bandjes op te gooien, iets van 45 of 50 ? Dit IVM met de schroefset die er morgen onder gaat!
|
||||
|
||||
Quote:
175/70/13 is het toch?
|
||||
|
||||
of 70!kan allemaal.
|
||||
|
||||
175/50/13
|
||||
|
||||
off topic, leuke beamer verwacht je. Helemaal originele staat?
|
|||
|
|||
Op originele steelies staat 155/70 erg mooi (standaard is 175/70 bij 5j en 5.5j, 155/80 is standaard bij 4,5j)... 175/50 wordt wel erg plat, houd rekening met ruimte tussen band en wielkas en veel schrapen als je die ruimte kleiner probeert te maken
|
|
||||
|
||||
5.5j - 175/60/13
|
|
||||
|
||||
ik heb er 175/70/13 standaard om liggen, zoals melvin idd zegt, 155/70/13 staat stuk mooier
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik heb hem gekocht voor een prikkie van de kroegbaas om de hoek. Helemaal origineel en verkerend in een goede staat!!! Als ik hem heb zal ik wat foto's van maken. De beste kerel heeft een nieuwe opel gekocht en schijnbaar maken ze dat ding in Korea en zit er een levertijd op van 3 tot 6 maanden. Sindsdien zijn er 2 maanden al voorbij. Dus ben benieuwd. er zitten zelfs BBS'jes op!!!
|
||||
|
||||
Quote:
De wielkast randen zijn omgerold! iig bedankt voor de reactie's allemaal! De bandenboer (in Gronsveld voor de limbo's) is een oom van mijn vriendin. Ik ga hem eens vragen om er verschillende op te gooien en eens te kijken wat mooi is.
|
||||
|
||||
Quote:
Die banden zullen niet in de kassen gaan aanlopen, maar de carroserie op de grond, dus gerolde wielkassen zullen je hier niet veel bij gaan helpen....
|
|||
|
|||
idd, met originele wielen loopt ie toch niet aan, hoe laag je ook rijd... Je zult, zoals Berserker zegt, vooral de grond gaan raken! En als je pech hebt ook echt veel! Plus dat je aandrijfas tegen je chassis aan kan lopen (vooral rechts) dus let daar goed op dan!
|
|
||||
|
||||
beter idee is dus om 14 of 15 inch velgen te nemen.