|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Golf / Bora / Passat (allen eventueel variant) of iets vergelijkbaars
Ik zoek een Golf, Bora, of Passat een variant mag ook, maar dan wel met roofrails. Eventueel een Volvo V40 of S40 past ook binnen de wensenlijst, of iets in deze klasse!
Mijn lijstje: -bouwjaar vanaf 1998, -km-stand afhankelijk van het blok, max. 140.000, -brandstof: benzine, -airconditioning (bij voorkeur vol automatisch), -minimaal 2x airbag, -ABS en/of andere veiligheidssystemen, -middenarmsteun, -LM-velgen hoeft niet, mag wel, -onderhoudshistorie bekend, Tis wel een luxelijst Mocht je iets weten of hebben graag een PM! |
|
||||
|
||||
Als je nou even wat eerder was geweest...
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt gelijk....... alleen geen middenarmsteun en die aftermarket zooi is meestal niet om aan te zien. Mijn baas heeft nog wat leuks rondrijden wat vergelijkbaar is, kga hem nog proberen te porren ofdat hij een mooi prijsje kan maken! Ik heb afgelopen week pas besloten dat ik ga lenen bij mijzelf om toch wat meer veiligheid en comfort om me heen te hebben voor o.a. de ritjes naar Oostenrijk. En daarbij mag je jezelf ook wel eens trakteren op wat leuks. (de Golf 1 is tenslotte alweer in december 2006 gekocht ) Als je wat tegenkomt... ik hoor het wel! |
|
|||
|
|||
Ik ken iemand met een gechipte Passat 20VT (gechipt) te koop. 130000 gelopen, strakke auto, geen rare deuken of iets, volgens mij ook met roofrails, bouwjaar 1999, climatronic, airbags, lederen 3 spaaks stuurwiel, 2 klapsleutels, alles erop en eraan. kleur zwart, achterste ramen profi getint.
Ding staat te koop voor een goeie prijs. Als je interesse hebt, laat maar wat weten. MSN = ricocardo@hotmail.com |
|
||||
|
||||
kep eventueel een golf 4 V5 in de aanbieding. ±150.000km op de teller, dealer onderhouden, 2 maanden gebruikt door de eigenaar en wegens vervelende omstandigheden in de bingo.
|
|
||||
|
||||
Denk dat Dirk al reeds voorzien is.
|
|
||||
|
||||
Quote: