|
||||
|
||||
Jettatreffen 2007 ??????
Het ging normaal doorgaan in Augustus maar er is blijkbaar te weinig volk van de Jetta IG die tijd/goesting hebben om het mee te organiseren
Nu is de vraag of er iemand anders nog tijd en/of goesting heeft om dit jaar een Jettatreffen op de benen te zetten..?? We zullen het dan wel zien..
|
||||
|
||||
Tijd en goesting niet bij mij aanwezig,
want we hebben al een andere meeting te regelen... Een aantal Jetta's valt wel bij elkaar te sprokkelen om naar zo'n meeting heen te gaan Sowieso al 3 MK1's |
|
||||
|
||||
4 Mk1's
|
||||
|
||||
Misschien wel 5 (beetje afhankelijk wel tijd/plaats)
|
|||
|
|||
maaken we een apart plekje voor de jetta in bergum op 3 juni
|
|
||||
|
||||
mooi sa
johan joure |
|
||||
|
||||
Jettatreffen gaat inderdaad niet door, jammer! Jettatreffen 2005 was super!
Het blijkt dat Peter, de organisator, zijn computer is gecrashed vorig jaar, en zo geen zin of tijd heeft het te organiseren Dan maar weer een spontane Jetta-meeting ergens in het noorden
|
|||
|
|||
Quote:
3 juni in bergum .... |
|
||||
|
||||
Yep, maar kan ook eerder! Zondag?
|
||||
|
||||
Quote:
Aha.... vandaar...
|
|||
|
|||
Quote:
nu zondag ..............mij best |
|
|||
|
|||
al nieuws van een jetta meeting ergens
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bij de Lidl hier is het een doorlopende Jetta meeting. Als mijn vriendin boodschappen doet is de eerste vraag die ze krijgt oftie te koop is, de tweede vraag of het een diesel is. Ze gaat tegenwoordig maar met de GTI boodschappen doen
|
|||
|
|||
Quote:
waar staat die lidl ergens ...er heen |
|
||||
|
||||
Ik zou er dit jaar niet meer op rekenen
Hoor niets meer van de Jetta IG en bij de Trunk Society is het ook een beetje te laat dus mss hopelijk volgend jaar....!!!??
|
||||
|
||||
zodra ik terug ben, wordt het vast wel ergens feest in Friesland... Ik moet potverdorie dan ook toch wel eens heen, anders komen alle jetta's gewoon hierheen... gebeurt hier ook nog eens wat
|
||||
|
||||
ja een meeting alleen voor de jetta is wel vet maar waarom zo hoog in het noorden toch ach binnenkort mivw gaat ik daar maar kijken of ereen jetta hoekje is
|
|
|||
|
|||
Quote:
net of het noorden zo ver is |
|
||||
|
||||
Quote:
:goodposting: Waar praten we over, een ritje van 1.5 a 2 uur? Hoeveel uren "wij" al niet in de auto hebben moeten zitten om ergens te komen! Dat is onderdeel van de meeting! De lol die we alleen al onderweg mee maken, zou het voor geen goud willen missen!! |
|
|||
|
|||
dat komt omdat jullie naar het leuke deel van nl gaan