|
|||
|
|||
gti lip monteren golf 1
Heb een gti lip gekocht echter snap ik niet hoe hij bevestigd moet worden
Er werd mij verteld dat je de klipjes kan gebruiken van de gril Maar dan heeft hij nauwelijks vlees om vast te houden Wat doe ik verkeerd ? |
|
||||
|
||||
Geen klipjes gewoon bouten en moeren ik gebruik altijd een bout en dan een vlindermoer die ik dan aandraai met me hand anders is het zon gerotzooi
|
|
||||
|
||||
normaal zit hij met clips vast ja,
maar dat was ontwerp '76..toen waren er nog geen verkeersdrempels,woonerven,van die halve manen op/in de weg ik neem altijd gewoon een stel lange m6 bouten en grote rivetten ,,dan draai ik die gewoon goed vast (geen 5-6 kilo ofzo)..en hoop dat het goed komt... |
|
|||
|
|||
inderdaad gewoon met bouten en moeren. Met de orginele clips ben je je lip al na de eerste heuvel kwijt.. Als je een immi lip hebt moet je hem wellicht met enig geweld naar het midden trekken om hem sluitend te krijgen.
|
||||
|
||||
inderdaad, mooie rvs bouten m6 nemen en kunstof ringen er tussen
zodat het geen metaal op metaal contact word. ik heb ook nog een dunne panlat in de gti lip geschroefd met parkers (en daarna zwart gespoten, zie je niets van) omdat hij anders na een jaar helemaal rond gaat staan. |