![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nu ik aan uiterlijk vertoon het een en ander heb aangepast aan mijn golf zit ik nu steeds vaker te denken aan wat motorische upgrading.
Mijn gedachte dwalen dan af naar het wat vrijer laten uitademen van de V5. nu zou ik graag willen weten wat jullie gedachte hierover zijn en wat snelle, mooie (het oog wil ook wat als je de motorkap open doet ![]() En ik zou ook graag willen weten wat de effecten zijn van het in zijn geheel vervangen van het uitlaat systeem en welk systeem dan aangeraden wordt? Zijn best een hoop vragen zo maar ja een leek moet toch aan ervaren mensen advies vragen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() V5 opvoeren is niet goedkoop, je kan het beste chippen bij bv JD engenering....
Uitlaad... Ik zou even contact opnenem met EPS.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb op de site van JD engenering gekeken maar ik zie bij chiptuning geen 2.3 v5 staan ![]() EPS heb ik ook bekeken ik zal even contact met ze opnemen. Thanks voor de tips! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als ik jou was zou ik gewoon JD even bellen. Lijkt me sterk als hij hier niets mee kan.
|
|
||||
|
||||
![]() Gewoon even bellen zoals Robertjan007 zegt, lijkt me sterk dat ze je niet kunnen helpen.
Suc6 Lars