|
|||
|
|||
Bovenkant G60 voorbumper - rubber randje?
Ik heb laatst een nieuwe gebruikte Fire & Ice voorbumper van iemand overgenomen en deze op mijn Golf gezet. Alleen op de een of andere manier blijft er nog een klein spleetje tussen de bumper en grill over waardoor je (als je van een klein afstandje kijkt) tussen de bumper en grill door kunt kijken.
Nu kan ik me van mijn vorige Golf 2 nog vaag herinneren dat er een soort zwart rubber randje op de bovenkant van de G60-bumper zat en die vulde die ruimte dan precies op. Kan dit kloppen en dat deze ontbreekt op mijn huidige bumper is de reden dat er een klein spleetje zichtbaar blijft waardoor je tussen de bumper en grill kunt kijken? |
|
||||
|
||||
Kan zijn, die rubberen dingetjes horen er wel op te zitten.
Heb eigenlijk nooit geweten waar ze voor zijn, maar ze zullen er niet voor niks op zijn gezet vroeger.
|
||||
|
||||
Dat kan inderdaad kloppen dat je daardoor een spleet ziet. Naar mijn weten zit er normaal een rubber met opstaande rand op.
|
|||
|
|||
Tja hij zat dus helaas niet op de bumper die ik kocht, maar dat realiseerde ik me dus pas na het monteren, vanwege dat kleine spleetje waar je doorheen kunt kijken. :P
Maar eens kijken of ik ergens zo'n randje kan vinden... |
|
||||
|
||||
het zit ook op mijn golf met dunne bumpers,maakt het zoeken misschien makkelijker
|
|
||||
|
||||
Ik heb er als het goed is nog ergens ene liggen.
Op een originele bumper zitten die inderdaad. Op een imitatie bumper passen ze echter niet.. Kijk dat wel eventjes na!
|
|||
|
|||
Quote:
Ik had eerst een imitatiebumper en daar zat hij ook niet op idd, maar toen viel mij dat spleetje ruimte eigenlijk niet op. Nu heb ik er een originele bumper op zitten en daar blijft zo'n spleetje over, omdat er dus zo'n rubber randje op hoort en die ontbreekt dus. Laat maar weten als je zo'n randje hebt gevonden! |
|
||||
|
||||
zijn er mensen die is kunnen tonen hoe zo'n randje eruit ziet?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Ik heb ook al eens een orginele bumper gekocht
en daar zat ie ook niet op. Toto op de dag van vandaag niet, maar stoor me er niet zo aan. Weet ook niet of het er mooier op wordt als ik die rubber strip er tussen plak!
|
||||
|
||||
Het hoort er inderdaad op te zitten.
Onderdeelnummer: 165 853 875A Nog leverbaar bij de dealer volgens de laatste ETKA update. Prijs ongeveer 12.50
|
||||
|
||||
Ik zal morgenvroeg even foto'tje ervan neerplanten hier.
Heb 'm inmiddels gevonden Je ziet 'm ook niet echt opvallend zitten, maar heeft wel een beetje de last-touch.
|
|||
|
|||
Quote:
Ben je al opgestaan? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
bedankt! zit op mijn bumper zeker niet, binnekort maar is bestellen ding moet er tog nog vanaf..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Schuif je er zo op.
Heeft toch net die kleine laatste afwerking. Evenals die 'haaienvinnen' wat je over de 'spaken' klikt, wat tussen de mistlichten inzitten. Je ziet het niet echt als ze er niet op zitten, omdat bijna niemand ze meer heeft.. @ KJ-Golf: Je hebt je PM-inbox vol zitten
VWClubParkstad Last edited by Chriskee. : 21-04-2010 at 21:09. |