![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kleine garageopruiming hier in Haarlem, Allerlei klein spul voor weinig:
Hoedeplankdrager Golf 2 links, goede staat. Gratis of kleine donatie voor VF. Dashboard insert Golf 1 MET CHROOMRAND (origineel). Niet gescheurd, goede staat. Verkocht aan Erdem Autoradio Sharp (jaren 80?). Werkt, met NIGHT ILLUMINATION (jaja...) Gratis of kleine donatie voor VF. Vloermatten Golf IV rubber, origineel. Gratis of kleine donatie voor VF. Koplampen Golf 1 (of Golf 2 als je ze overbouwt op Golf 2 frame). 2x Hella (verkocht: Dirk), 2x Bosch (gebruikt maar goed) - €10 per stuk niet afgebeeld: 2x immitatie, (een nieuw en een gebruikt maar goed) - €10 en €5 Koplampglas Audi 80 '86-'91 Nieuw en origineel. Gratis of donatie aan VF. Deurklinken Golf 2 (ook Golf 1 laat model), slotloos (eigenlijk van achterdeuren dus). Nette staat. Verkocht, Koen is Slapende Diverse VW logos, oa Kever, Type3, Golf etc. Metaal en plastic. €2 per stuk voor VF ![]() Voorpoot Golf 2, goede staat. Gratis of donatie aan VF. Kleine oude intercooler, ooit ingebouwd in een TD. Weggegeven aan Koen is Slapende Golf 2 grilles, 1x dunne lamellen met paar kapotte clips maar geen schade. 1x dikke lamellen 100% goed (verkocht: Oakgreen VR6). €5 per stuk. Kever sierlijsten set. Volgens Pruzzi 8-66 > 7-67. Was 7 delig maar kofferklep strip is er uit. Pruzzi nummer 00000067. €5 Corrado G60 intercoolerset met uitgebreide selectie aan buizen (erg compleet). Cooler zelf is niet mooi maar wel goed opruimprijs €25 (verkocht: RKR) ![]()
Last edited by Stijn : 09-05-2007 at 09:17. |
|
|||
|
|||
![]() Leuk die logo's ...
Zoek eigenlijk nog een chrome voor op een grill type1. Met dunne lamellen duss, zitten de pennetjes er ook nog aan aan de achterkant? Met afgebroken pennen heb ik hier ook liggen ![]() Geloof dat dit het nummer is,VW-Embleem Chroom 3A0 853 600, kzie ook wat nieuws in een zakje liggen vandaar. Hoor het wel Mikkla PS. is vrouwlief d'r pantysokjes kwijt toevallig ![]() Last edited by Mikkla : 26-04-2007 at 13:54. |
|
||||
|
||||
![]() weet je de maten van de td intercooler,
dus de inbouwmaten? |
|
||||
|
||||
![]() @Mikkla: Er zit helaas geen goed Golf 1 logo meer bij.
@Franklin: Maten van het blok zijn ca 30x26x6cm, exclusief bevestigingpunten en buisaansluitingen.
|
||||
|
||||
![]() UPdated
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dashboard insert Golf 1 MET CHROOMRAND (origineel). Niet gescheurd, goede staat. €20
DEZE WIL IK GRAAG! Kunnen we iets regelen als je hier in de buurt bent, of via Sander?
|
||||
|
||||
![]() tuurlijk Erdem, ik leg m apart. Als ik Sander zie geef ik hem mee, als ik zelf toevallig in Castricum kom neem ik 'm zelf mee die kant op.
|
||||
|
||||
![]() Prima, ik zie het wel verschijnen
![]()
|
||||
|
||||
![]() motorsport logo-tje kwikfit stylz?? leg hem toch maar appart... en vergeet dat andere logo niet voor dat projectje dinges,.
|
||||
|
||||
![]() Ok & Ok!
|
||||
|
||||
![]() Die buizenset met intercooler vind ik wel handig!
Is het veel? Doe je misschien aan opsturen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eh ja, in een bananendoos moet het lukken denk ik. Verzendkosten €6,20.
|
||||
|
||||
![]() een metaal kofferlogotje please!
![]() die .lijsten zijn smalle zeker? grtzz
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Yep! Dunne.
|
||||
|
||||
![]() pm ke nie gehad?
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Die Golf 2 grille, dikke lamellen 100% goed, kan die ook verstuurd worden?
|
||||
|
||||
![]() Ja Jens, wel gehad (sorry, drukke dagen gehad). Antwoord komt er aan...
@ Pieter: is droppen in Kortenhoef geen beter idee?
|
||||
|
||||
![]() Bij mij thuis droppen is natuurlijk nog handiger! Kom je dan nog in de buurt deze maand? Op visite bij je schoonouders?
|
||||
|
||||
![]() Stijn,
ik heb wel interesse in je Golf Mk 1 koplampen! Heb je een mailtje gestuurd. Gr, Dirk. |