|
||||
|
||||
Stickers, badges, antenneballen.
76' antenneballetjes 5 euro pst. Rabbit badges 5 euro pst. Golf en VW logo, plastic, 1 euro pst. Handleiding Golf1 1978 10 euro. Stickers, 1 euro pst. Stickers 2 euro pst. Betere foto's volgen. Stickers 3 euro pst. Stickers 4 euro pst. Stickers 5 euro pst. Stickers 7,50 pst. De Wynns sticker is uit 1969! Over bulk afname graag via pb. Versturen is mogelijk via TPG, kosten afhankelijk van het gewicht. Ik kom uiteraard op Retro Mania (ook als het regent ). |
|
||||
|
||||
ik spreek je daar sowieso en dan neus ik er wel ff door..
|
||||
|
||||
Quote:
Is prima, en kortingen bespreekbaar bij bulk . |
|
||||
|
||||
die mambo en die going nowhere fast wil ik sowieso wel hebben, weet niet hoeveel je er hebt...
rest kijk ik daar wel..
|
||||
|
||||
Van Mambo heb ik alles wat je ziet, ik neem aan dat je alle Mambo wilt hebben? No where fast zijn er 2.
|
|
||||
|
||||
hehe te snel weer...
nee die met dat bloemetje op de eerste pic graag.. en 1 going nowhere fast...
|
||||
|
||||
Ok, staat genoteerd.
|
|
||||
|
||||
Ik wil graag 2 wynn's stickers van de 2e sticker foto (2 euri per stuk) en een 76 antenne bal
Kom maandag ook naar Retro, dus als je het mee kunt nemen; graag
|
||||
|
||||
Heb de zak al klaar staan, staat genoteerd voor je.
|
|
||||
|
||||
Voor mij graag de netste Rabbit Fuel Injection, graag even verzenden (kosten voor mij uiteraard!).
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon in een enveloppe? |
|
||||
|
||||
Ik wil graag die "Built to grind!" sticker hebben voor 3 euri, als je een pb stuurt met je rekeningnr maak ik het over en geef ik je m'n adres. OK?
|
|
||||
|
||||
Vind ik prima, ik zal je mijn adresgegevens even PM'en als jij dan je bankgegevens even doet.
|
||||
|
||||
Prima, ik stuur je de gegevens. Ik neem aan dat je niet naar retro gaat?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal morgen eens vragen wat het kost om dat ding te verzenden, qua gewicht dan. Dan weet je ook hoeveel je moet overmaken |
|
||||
|
||||
ernst voor mij die andere going nowhere fast graag, en 2(of anders 1 als ze op zijn) maltheser kruizen, die ouwe is in de grijze achtergebleven..
|
||||
|
||||
Nowere fast staat genoteerd, die zijn dus bij deze op . Je bedoelt 2 complete sets kuizen?
|
|
||||
|
||||
yuppers.. 2 rijdende auto's
|
||||
|
||||
Quote:
Check! |
|
||||
|
||||
reserveer voor mij graag 2x "mambo goddess" en 1x de "insight dreams" (vrouwenhoofd) en als je de mambo bloem met bougie nog hebt die ook graag. Pm mij even je rekeningnummer als je bovenstaande nog hebt.
Gr. Ralph
Huidige Vag-hokken: -1970 Type 3 Fasty -1977 Audi 80 Oude Vag-hokken: -1986 Golf -1998 Polo Variant -1977 Golf GLS www.airspeedvenray.nl Last edited by IJsbeer86 : 24-05-2007 at 22:15. |