|
|||
|
|||
DOMI,S Golf 1 G60 Motorproject(tje)
Inmiddels is misschien al bekent dat ik de 16V er uit heb gedaan en heb besloten om wat anders te gaan doen. De 16V heeft inmiddels een nieuwe eigenaar die het hier misschien nog wel gaat melden.
Inmiddels is het bekent geworden dat het een G60 gaat worden Het heeft geen haast in ieder geval, mag wel 2 jaar duren. Dus mijn type 1 zien jullie voorlopig niet meer. dit is de donor die in onderdelen weggaat nadat ik alles heb wat ik nodig ben. hier een paar foto,s van de donorauto :mrgreen: MichelVR6 helpt me erbij |
|
||||
|
||||
haha sja project moet deze winter nog af dus help wel even
plus dat et wel gezellie is |
|
||||
|
||||
nice.. very nice!!
|
||||
|
||||
Ik zal je topic volgen Domi............over een paar jaar heb ik zoiets ook nog wel een keer in de planning.
Eerst de "Rooster" maar eens met de 8v op straat krijgen Suc6 kerel, en hou ons op de hoogte he !!! Grtz................. LRR
|
||||
|
||||
Goed bezig, succes!
|
||||
|
||||
Wat was er met de corrado mis dat deze uit elkaar moest?
|
|
||||
|
||||
he domi goed bezig.
en er was niks mis met de corrado was zelfs nog een hele knappe, kon hem voor zeer weinig kopen dus leuk voor motor wissel |
|
|||
|
|||
G-lader ook nog goed?
|
||||
|
||||
Quote:
das jammer van de rado... |
|
||||
|
||||
Quote:
idd erg jammer, zelfs het kleurtje bevalt me... |
|
||||
|
||||
Goed bezig .. G60 is zeker wel een leuke motor.
Ik zou alleen niet al te lang over het project doen anders zijn de fossiele brandstoffen straks op |
|
|||
|
|||
Quote:
Kon jij hem ook kopen??? vertel eens dan? En dat men het zonde vind van de corrado ??? Tja ik heb hem nodig voor me project. Dus demonteren dat ding ongeacht de staat.. Kenteken wordt nu afgemeld bij de RDW. Dus straks is ie echt pleite |
|
||||
|
||||
Weer een setje Sebrings erbij
Wordt een mooi project Domi, ik zal ook het topic zeker gaan volgen. |
|
||||
|
||||
nix zonde voor die corrado, leuk voor je golf juist!!!
|
|
|||
|
|||
Weet je wat het leuke is.
Volgens een paar jongens die al onderdelen hebben gehaald is de corrado in een vrij unieke kleur gespoten waarvan nog 6 in NL zijn hahaha Nu dus nog maar 5 hehehehe |
|
||||
|
||||
pesies niet te sentimenteel met die hap,slopen is et motto.dient puur als donor
|
|
||||
|
||||
dan kopen ze hem toch compleet....zou het casco ook te koop zetten...
|
||||
|
||||
nee joh,die wordt ter beschiking van de baas zijn kinderen gesteld.die gaan dan nog uiterst deskundig de casco van zijn laatste levens licht ontdoen
|
|
||||
|
||||
waar haalt iedereen toch altijd die aantallen van... " er zijn er nog maar zoveel van in NL" of " Mooiste van Nederland" "blablabla" vandaan?
Maar is inderdaad nog wel een geinig karretje, alleen een corrado dus.. nekken |
|
||||
|
||||
sja van horen en zeggen he,maar diegene had lopen zoeken naar delen in deze kleur en zal wel op dit schaarse aantal gestuit zijn.
|