|
||||
|
||||
To Ban or Not to Ban ...
Hallo mede Vw liefhebbers en rijders
Allereerst ben ik blij dat er nu weer een soort community is waar iedereen terecht kan . Las op het forum van Menace dat er nog wat vragen waren over een nepban of een echte ban van mij . Wil het nog eenmalig uitleggen zodat iedereen met een schone lei kan beginnen . Elke ban die ik op het VW Forum ooit mocht ontvangen was ECHT . Eerste keer heb ik het daar ook zelf naar gemaakt : ben de eerste die dat toegeeft . Heb bewust de grenzen opgezocht om meer duidelijkheid op het forum te bewerkstelligen . Marcski is daar mijn getuige van : we hebben het daar vaak over gehad . Er waren geen duidelijke regels over wat er wel en vooral niet mocht . Heb het daar ook wel eens met Michel over gehad en aangegeven wat er in mijn ogen niet goed liep en wat beter kon . Er is me zelfs gevraagd om Mod te worden : heb voor de eer bedankt toen . Zonder duidelijke regels is het dweilen met de kraan open Was blij dat na mijn ban wel een hoop veranderde : bijna alles wat ik ooit voorgesteld had is wat mee gedaan . Maar in ene was mijn ban opgeheven .. zonder bericht of iets . Dus weer gaan forummen . Alle regels goed in ogenschouw nemend : geen problemen mee . Totdat er iemand op zijn vingers werd getikt voor iets wat denk ik ook wel terecht was maar over het zelfde ding er een topic was gemaakt .. En dat mocht dan weer wel . Daar ontstond een eenzijdige discussie over . Michel probeerde het toen via een PM op te lossen : zeer goed idee . Alleen moet je dan volgens mij niet met modder gaan gooien . Naar mij heb ik er totaal geen problemen mee maar niet naar mijn vrienden en kennissen : die konden zich niet verdedigen . Persoonlijk ben ik ervoor dat een PM ook echt prive is maar dit ging mij echt te ver : daarom mijn eenmalige publicatie . Vandaaruit ging het bergafwaarts : PM systeem in ene uit de lucht en er kwam gelukkig meer gefundeerd commentaar daarop . Gevolg is bekend : stekker eruit en einde verhaal . Nooit mijn intentie geweest om het te laten escaleren : heb dingen gewoon aangegeven en er werd geen ene ruk mee gedaan . Dus het dan maar via een andere manier geprobeerd en alle vernieuwingen werden wel doorgevoerd . Nu vraag je je nog steeds af waarom dan dat nepban verhaal ? Mensen mogen me best bannen als ze vinden dat daar een goede reden voor is . En ja : weet precies wanneer ik te ver ben gegaan . Maar dan moeten ze ook eerlijk naar zichzelf zijn . En niet met andermans veren pronken . Door net te doen of het een nepban was heb ik meteen alle andere onzin in een keer uitgeschakeld .. Misschien wat ingewikkeld maar denk er maar eens over na . Voor de rest no hard feelings naar Michel Vermaat . Ook al zien sommigen mij als de kwade genius van dit alles . Enige wat ik wilde was duidelijkheid in en over iets wat een grote potentie bezat en in een zeer grote behoefte voorzag . Ik wil Michel ook bedanken voor alle moeite die hij voor het Forum gedaan heeft . Het had een beter einde/doorstart verdiend . Alhoewel : ik geloof nog steeds niet dat het over is daar .. Maar er is wel te veel veranderd . Dus ik denk dat het goed is als er desnoods 2 fora naast elkaar bestaan . In het nieuwe team hier heb ik alle vertrouwen voor de toekomst . En dat is niet omdat ik ze allemaal persoonlijk ken . Weet wel als je met een idee komt dat er naar geluisterd wordt . Dus kom maar op met die ideeën . En de meest prangende vraag van jullie : gaat hij zich gedragen ? Zal best mezelf zijn maar hier zijn de regels duidelijk .. dus het antwoord is een volmondig : JA !!! Of ik ze nou persoonlijk ken of niet : krijg net zo hard een schop van ze als een ander . Misschien nog wel harder . Vragen hierover staat vrij .. maar laten we aantonen dat het er hier volwassen aan toegaat . Met vingers wijzen mag maar dan wel gefundeerd aub . |
|
||||
|
||||
Ik denk voor iedereen een duidelijke omschrijving van het gebeuren.
Voor de rest wil ik er dit nog over kwijt : AMEN |
|
||||
|
||||
End off story.
|
||||
|
||||
Gert en zich gedrage? ;-)
Ja totdat zijn pilletjes weer op zijn hahaha :-P :-D ;-)
|
||||
|
||||
Gert.. we love you
|
||||
|
||||
Niets aan toe te voegen eigenlijk... Dank U Herr Baldie
|
||||
|
||||
Zo dis duidelijk en klaar!!
|
||||
|
||||
Gert blijf aub jezelf!! (gaat hij zich gedragen...?)
|
||||
|
||||
Tzal weer ff wennen worden, maar ik sta hier 100% achter, ik heb er het volste vertrouwen in.
|
|||
|
|||
Duidelijke taal! Basta!
|
|
||||
|
||||
Amen :stampen:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Aan zoveel duidelijkheid kan ik maar één ding toevoegen: :toost:
|
||||
|
||||
Tento : jij bierzuipendesmiley fetishist
|
|
|||
|
|||
Quote:
....groot gelijk hoor tento..... :toost: :P |
|
||||
|
||||
Tja, wat kan ik zeggen....... GEZELLIG!!!!!!
|
||||
|
||||
Tot nu toe zeker
En het is pas anderhalve dag online .... |
|
||||
|
||||
Beetje te gezellig . Ik heb nu al een waslijst ongelezen berichten en dan is nu het aantal leden nog beperkt :twisted:
|
||||
|
||||
Re: To Ban or Not to Ban ...
Quote:
|
||||
|
||||
Een van mijn andere persoonlijkheden heeft dat kennelijk getypt .
Excuses van de overige 47 ... |