|
||||
|
||||
subwoofer vraag
Ik zit er aan te denken om het merk Lanzar te kopen weet iemand of dat goed is ??
|
|
|||
|
|||
is een redelijk merk , geen topklasse en geen bagger , simpeler kan ik het niet verwoorden
nog een tip voor goede echt kwalitatief goed en voor relatief weinig is audiosystem |
|
||||
|
||||
Mtx!
|
|
||||
|
||||
of lighting audio... ook zeer lekker...
|
|
||||
|
||||
tja.. heb nog geen kwaliteitsmerken bovenstaand gehoord.
wil je een beetje leuk spul hebben zou ik naar audio systems kijken.( afgelopen jaren kampioen van NL) wil je serieus gaan knallen , een cerwin vega stroker oud model in 15 inch dubbelspoels( had ik in de cabrio, vol open betekende dat het hele dak echt bol stond)
|
||||
|
||||
Audio System is idd mooi spul. Zorg dan wel voor voldoende versterker vermogen want dat lusten ze wel. Mocht het budget het toestaan is Exact! nog mooier.
|
||||
|
||||
Wat dacht je van zelf te gaan luisteren, iedereen heeft een ander gehoor waardoor ook iedereen een ander merk aan prijst. Iedereen heeft zn eigen smaak Het licht uiteraard ook aan je budget. Ik zelf speel met Audio System waar ik zelf erg tevreden over ben.
|
|
|||
|
|||
ikl noemde audio system voor zijn prijs/kwaliteit verhouding
als geld geen rol speeld ....pfft dan is er zoveel goeds ligt er ook aan waar je voor gaat ouderwets potje knallen of echt sq ..... |
|
|||
|
|||
aardbeving maar dan in het engels!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Ground Zero, mooie prijs/kwaliteit verhouding
|
|||
|
|||
lanzar zou ik niet zomaar kopen, levert lang niet de wattages die ze opgeven.
voor leuk kwaliteit spul, zwaar of licht zou ik voor audio system kiezen, de subs compo's en amps van AS zijn zeer goed te noemen, ook zie je ze op allerlei plekken terug. Als je een wat groter budget hebt zou ik kwa sub voor een Rockford Fosgate kiezen. Een leuke punch woofer kost ook de kop niet. Maar ga zoiezo is een beetje rond luisteren naar wat verschillende merken en maten. |