#1
|
||||
|
||||
kleine ombouw vraagjes
Ik ga een motorswap doen van een 1.1 GG naar een 1.6 EG.
Nu heb ik het meeste wel maar nu moet ik nog een benzine tank hebben en moet ik die persee van een gti hebben of kan elke injectie tank? Ik heb een orginele benzinepomp en druk accumulator maar heeft iemand een foto en/of aansluit schema of iets hoe ik dat ding het beste onder de auto kan bevestigen en aansluiten. De ashoezen en vet van de aandrijfassen die ik heb gekocht zijn verdroogt. Kan je die setjes hoezen nog gewoon bij de vw dealer bestellen of kan je ook setjes op internet kopen?(goedkoper?) Heeft iemand een aantal goede foto's van een EG blok rondom? Want alles zit los en heb gewoon een paar mooie foto's nodig om te zien hoe alles vast hoort te zitten etc. Alvast bedankt! Groeten |
#2
|
||||
|
||||
Ashoezen kun je gewoon universele halen bij iedere onderdelen boer... Gaan er nog makkelijk om ook.
Je moet idd een tank van een injectie hebben. Diesel kon ook dacht ik. Zolang je maar een 10 mm aansluiting onderaan de tank hebt. Rondom.... de spinnenkop etc komt achter de accu te zitten, meer zit er niet rondom toch? |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Foto onder de kap van mijn Pirelli-GTI, is dan wel DX, enigste verschil met een EG is de koelslang boven aan de cilinderkop, bij een EG tussen de 1e en 2e cilinder i.p.v. zoals hier bij de DX tussen de 3e en 4e
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#4
|
||||
|
||||
Hier een foto van een EG
bron: "het golf gti boek" van Etzold/Lewandowski
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |