Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 09-04-2007, 15:49
PluRRie's Avatar
PluRRie PluRRie is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 200
Default kleine ombouw vraagjes

Ik ga een motorswap doen van een 1.1 GG naar een 1.6 EG.
Nu heb ik het meeste wel maar nu moet ik nog een benzine tank hebben en moet ik die persee van een gti hebben of kan elke injectie tank?

Ik heb een orginele benzinepomp en druk accumulator maar heeft iemand een foto en/of aansluit schema of iets hoe ik dat ding het beste onder de auto kan bevestigen en aansluiten.

De ashoezen en vet van de aandrijfassen die ik heb gekocht zijn verdroogt. Kan je die setjes hoezen nog gewoon bij de vw dealer bestellen of kan je ook setjes op internet kopen?(goedkoper?)

Heeft iemand een aantal goede foto's van een EG blok rondom?
Want alles zit los en heb gewoon een paar mooie foto's nodig om te zien hoe alles vast hoort te zitten etc.

Alvast bedankt!
Groeten
Reply With Quote
  #2  
Old 10-04-2007, 16:40
Golf_1_gts's Avatar
Golf_1_gts Golf_1_gts is offline
Forum junkie
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,651
Default

Ashoezen kun je gewoon universele halen bij iedere onderdelen boer... Gaan er nog makkelijk om ook.

Je moet idd een tank van een injectie hebben. Diesel kon ook dacht ik. Zolang je maar een 10 mm aansluiting onderaan de tank hebt.

Rondom.... de spinnenkop etc komt achter de accu te zitten, meer zit er niet rondom toch?
Reply With Quote
  #3  
Old 10-04-2007, 16:47
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,802
Default

Quote:
Originally Posted by PluRRie
Heeft iemand een aantal goede foto's van een EG blok rondom?
Want alles zit los en heb gewoon een paar mooie foto's nodig om te zien hoe alles vast hoort te zitten etc.



Foto onder de kap van mijn Pirelli-GTI, is dan wel DX, enigste verschil met een EG is de koelslang boven aan de cilinderkop, bij een EG tussen de 1e en 2e cilinder i.p.v. zoals hier bij de DX tussen de 3e en 4e
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote
  #4  
Old 10-04-2007, 17:09
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,802
Default

Hier een foto van een EG


bron: "het golf gti boek" van Etzold/Lewandowski
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote
  #5  
Old 11-04-2007, 18:34
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,802
Default

Quote:
Originally Posted by PluRRie
Misschien nog een foto van de warmdraai regelaar want die heb ik nog niet en er schijnen er twee te zijn



__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum