![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoensbroek das om de hoek
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ben benieuwd voor hoeveel die weggaat. Ziet er op het 1e gezicht goed uit, op de achterste wielkasten na. De voorsten zullen ook wel rot zijn.
|
||||
|
||||
![]() Datum eerste afgifte Nederland 22-02-2000
Datum eerste toelating 06-11-1974 Datum aanvang tenaamstelling 22-02-2000
|
||||
|
||||
![]() heb er op geboden maar zal de hoofdprijs vast wel op moeten brengen
|
|
||||
|
||||
![]() Het is een veiling dus dat heb je zelf in de hand, daar heeft de eigenaar weinig over te zeggen. Maar nu al bieden is nooit slim natuurlijk.
|
|||
|
|||
![]() Niks voor jou Stijn?
|
||||
|
||||
![]() Wie weet, maar er klopt zowiezo al vanalles niet aan die auto...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd o.a. de stoelen, vanwege die hoofdsteunen, zoals ik dat kan inschatten, maar dat is moeilijk te zeggen, is tamelijk onduidelijk zo, kunnen net zo goed originele stoelen zijn met geintegreerde hoofdsteunen. Spatbordverbreders horen zonder meer niet op die auto te zitten, eronder zal...verrassing! ![]()
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 14-04-2007 at 11:53. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt, had ik ook al gezien.
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto, maar je bent inderdaad nog wel even bezig om 'm origineel te krijgen. Is het een GL- of GLS-uitvoering- of horen die doppen er ook niet op?
|
||||
|
||||
![]() Een 74er kan alleen L, S, LS of -niks- zijn (gewoon Golf dus, basis).
Deze 1100 kan een -niks- (basis) of L (luxe zijn), de S-en duiden altijd op de 1500 motor. De G was toen nog niet uitgevonden. Als het een basis is dan klopt er veel niet aan, buiten inderdaad de stoelen en de spatbordranden: hadden zwarte bumpers op moeten zitten bijvoorbeeld. Verder zie ik dat er een GTI stuur op zit (dag dag bakelieten stuur). Hij zou ook trommelremmen moeten hebben voor....
|
||||
|
||||
![]() De foto's zijn volgens de date-stamp trouwens bijna 3 jaar oud
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is waar, maar hoe weet je dat dat bij deze niet het geval is?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waarom zou je nu al bieden? ik snap niet waarom mensen al zo snel bieden.. er wordt op het laatst toch nog geboden dus dan is je bieding voor niets geweest. Alleen om de prijs op te drijven...
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, voeg hem toe aan je te volgen lijstje op Ebay zet een herinnering in je telefoon en zorg dat je het laatste half uur achter de pc zit. Zo werkt dat, bij een echte veiling moet je er ook vol op zitten. Bij Ebay ook!
Maar klopt niet veel aan die auto, maar tis wel een 74er! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet, zeg alleen dat de auto ze zou moeten hebben als het een basis uitvoering is. Of het zo is weet ik niet.
|
||||
|
||||
![]() Geen zwarte bumpers toch, maar zilver gespoten? Naar wat ik me kan herinneren uit die tijd had alleen de GTI zwarte bumpers, standaard was zilver en de L kreeg chroom. En ik dacht dat die chromen lijstjes in de raamrubbers stonden voor een L- of GL-uitvoering. Getint glas was dacht ik voor de GL, maar ik kan niet zien of-ie dat heeft. Dat zwarte paneel tussen de achterlichten hoorde bij de GL en GLS.
Er moet inderdaad nogal wat aan worden gedaan als je 'm origineel wilt hebben.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
basis uitvoering moet je niet alleen zeggen, ook de L uitvoering, dus de "luxe" uitvoering met de 50PK benzinemotor had standaard trommelremmen voor.
|
||||
|
||||
![]() Je hebt gelijk, zilver gespoten bumpers (beetje memory-lapse geloof ik
![]()