![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben Dennis, ben 18 jaar, kom uit alteveer (vlakbij hoogeveen) en werk bij een installatiebedrijf.
Ik heb een 4 deurs golf 2 gti 8v uit 1988. alleen wil hij niet al te goed starten als hij koud isword morgen naar gekeken voor de 3de keer ![]() niet de meest geweldige foto's ik heb ze met mijn telefoon gemaakt. Last edited by Dennis1988 : 02-04-2007 at 16:24. |
|
|||
|
|||
![]() welkom welkom !!
ff het overtollige kunstof verwijderen en je hebt een hele nette golf !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() ja ik weet het, maar dat ie weer goed gaat lopen is mijn eerste prioriteit
en ik heb hem zo gekocht voor de rest nog niets verandert |
|
||||
|
||||
![]() welkom,en suc6.
|
|||
|
|||
![]() mooi ding, ik hoop dat ie snel weer goed gaat lopen, want dat is idd het belangrijkste he? Daar hebben we ze tenslotte voor
![]() |
|
|||
|
|||
![]() morgen hoop ik hem helemaal goed te hebben, maar heb weinig hoop word al de 3de keer dat hij er naar gaat kijken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom! Succes ermee, altijd rot alssie niet zo goed wil! Leuke golf, alleen achter iets teveel erop naar mijn mening. Heb je verder nog plannen met deze auto?
|
|||
|
|||
![]() de plannen zijn
andere velgen andere stoelen of opnieuw laten bekleden plastic eraf aan de achterkant roest weghalen, ik heb er nog niet echt uitvoerig naar gekeken ben bang dat het best wel erg is aangezien hij al 4 ton heeft gelopen. zit al wel een ander blok in |