|
|||
|
|||
mk2 en Gratis...
Heldere kruiskoplampen, 25euro
Origineel stuur mk2, 20euro Aangepaste grill voor een verlengde motorkap GRATIS Slotplaat mk2 GRATIS Middelconsole zwart met pookhoes etc. 10euro Radiateur met vin (KR) 10euro Cockpit MFA 15euro Handels MFA 10euro Spiegels (geen VW/VAG kleur) GRATIS A en B stylen zwart, GRATIS Last edited by RobinP : 13-12-2009 at 14:05. |
|
||||
|
||||
heb je foto van de enkele grill met chroom randje en logo..? ik heb er namelijk interesse..?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stuur en dash;
|
|
|||
|
|||
Kale cass. ook aanwezig, suicide deuren, dichte achterklep, verbreedde wielkasten;
|
|
|||
|
|||
ey Robin
heb belang bij de volgende spullen: spiegels achterwisser met motor wossers voor met motor dash ( kan wat spul ervan gebruiken namelijk ) En heb je de voorbumper, achterbumper en achterklep nog ? kom toch binnenkort bij je langs voor de tussenlatje c stylen dan neem ik de rest ook mee.
|
|||
|
|||
Wissers voor zijn zonder motor, bumpers zijn weg maar klep is er nog. Alleen nog loshalen.
|
|
||||
|
||||
grill nog aanwezig
|
|||
|
|||
Jep...
|
|
|||
|
|||
grill wil ik ook wel,
zou dan wel naar belgie moeten verzonden worden :P laat maar weten als het jou iets lijkt in pm graag. Mvg |
|
|||
|
|||
hou zE maar aopart voor me
|
|||
|
|||
is je mfa hendel nog heel ?! die wil ik hebben Groeten
|
|||
|
|||
Quote:
Uiteraard... |
|
|||
|
|||
Quote:
Doe ik... |
|
|||
|
|||
bel je van de week even hierover voor een data
|
|||
|
|||
zijn de suicide deuren nog te koop?
ale het mechanisme? |
|
|||
|
|||
Robin dat stuur wat je in de auto hebt is dat de beschadigde lederen stuur?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, deuren hangen er nog in. Mechanisme is volgens mij standaar maar omgelast. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, maar ik had me advertentie ff moeten aanpassen want dat stuur heb ik al beloofd aan iemand... |
|
|||
|
|||
Quote:
kun je het eruit halen en overmonteren? hoeveel vraag je er nog voor? pm aub |