|
||||
|
||||
Golf 1 + ATS, Foto Shop verzoekje
Ik ben aan het nadenken over de kleur van de velgen, ze zijn nu "wit" en misschien laat ik dat wel zo. De Golf gaat zowieso een stukje omlaag.
Weet niet of het de perfecte foto's zijn om mee te werken, maar ik ben benieuwd! In het album staan ze nog wat groter eventueel. |
|
||||
|
||||
//offtopic, mooie auto!
|
|
||||
|
||||
Ja he, ik heb gezegd dat ie die moest kopen
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je goed gedaan dan. Dirk nog iets beter zelfs, die heeft hem zelfs gekocht
|
||||
|
||||
nog eens off-topic: mooie auto en zo laten...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben er ook heel erg blij mee!!! Wil hem zoveel mogelijk origineel laten, op die ATS-velgen na....zit alleen te twijfelen met de kleur....origineel wit of toch een wat donkere grijsachtige tint... . En het verlagen daar ben ik nog niet zeker van, als ik er plaats in neem ligt ie zeker al een paar cm lager Last edited by Dirk : 30-03-2007 at 11:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat denk ik! Quote:
Als je toch persé andere velgen erop wil hebben, ga dan maar voor een grijsachtige tint, is toch wat sjieker, wit steekt teveel af.
|
||||
|
||||
Als iemand nu shopt dan kunnen we het zien . Ik stem voor wit!
|
|
||||
|
||||
Wit, kots...mijn mening
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe, als er iemand shopt ben ik misschien overtuigd |
|
||||
|
||||
Quote:
ik probeer dit weekend even een wat werkbaardere foto te maken van de golf. Deze is misschien niet zo makkelijk. |
|
||||
|
||||
Schiet eens op met die foto's!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was zaterdag een beetje vergeetachtig toen ik bij de "stalling" stond... Zal het vandeweek na het werk wel ff doen! Tis nu toch langer licht! |