|
||||
|
||||
Vraagje over de passat 32 variant (1978)
Maat van me heeft een 32 variant gekocht vandaag, voor weinâg uiteraard dus er mankeert het eea aan.
(foto's komen nog staan bij mijn maat op de camera) weet iemand welke deuren hierin passen, bijrijdersdeur heeft een flinke buts erin zitten. of heeft iemand een deur liggen??? verder zijn we nog op zoek naar een knipperlicht linksvoor, mocht iemand dat nog hebben liggen, morgen op essen sowieso even de ogen open houden
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 31-03-2007 at 16:58. |
|
||||
|
||||
eerste ben ik al achter... tis een 33
bij deze wat pics: de deur is inmiddels al een heel eind uitgedrukt, maar morgen op essen toch de ogen goed open houden... ook even een uitdeukset halen en kleppenstelhulpmiddelen tikketikketik
|
||||
|
||||
volgens mij heeft gert nog plaatwerk... of anders een hele auto
|
||||
|
||||
heb m al gecontacteerd maar hij heeft nagenoeg niks meer...
|
||||
|
||||
kan iemand voor mij in het onderdelen programma opzoeken of schakelstangrevisie sets voor de 33 nog leverbaar zijn en of deze identiek zijn aan de 32 en de 82?
de achteruit doet t niet echt meer namelijk...
|
||||
|
||||
Even off topic; dat ding is goed gebruikt zeg
Wel iets leuks van te maken, als de onderdelen nog verkrijgbaar zijn
|
||||
|
||||
Berendd, ik heb destijds voor de mijne op de sloop pinkers gehaald. Sloperij het haasje in Breda was dat. Was niet goedkoop maar wel heel.
|
|
||||
|
||||
de pinkers is wel aan te komen, maar als iemand het heeft liggen zou dat altijd makkelijker zijn dan van ebay halen...
de schakelrevisie kit ga ik straks eens bij de dealer voor vragen.
|
||||
|
||||
het was weer een beter duur dan niet te koop ervaring bij de dealer...
150E voor een setje rubbers, vuile afzetters zijn het ook... moeten ze daar hun winst nog mee goed maken ofzo... gaat echt nergens over.. nu zelf maar rubbers fabriceren of een schakelmechanisme van een andere wagen afhalen.
|
||||
|
||||
Quote:
Welk onderdeelnummer hebben we het dan over. Bij mijn weten is dit spul namelijk niet meer te leveren. En wie bedoel je precies met afzetters? De dealer bepaald de prijzen namelijk niet.
|
||||
|
||||
t gaat om deze plaatjes althans zoiets:
| | / / || met rubbers erin boven en onderaan, in het schuine stukje zit er een bus tussen met een bout er doorheen om ze bij mekaar te houden... misschien bepalen ze de prijzen niet zelf, maar de beter duur dan niet te koop opmerkingen beginne me wel de keel uit te hangen.