![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm.. volgens mij staat deze Ovaal in Zweden al enige tijd buiten
![]() http://www.blocket.se/vi/11336695.htm?ca=7_s
|
||||
|
||||
![]() Zo, die staat er zeker al een tijdje! Flinke prijs voor zo'n geval !
|
|
||||
|
||||
![]() 6500 zweedse kronen is + - 800 € zo uit het blote hoofd.
Zweden hebben geen euro ![]()
MK 1 gti 83 (project) Last edited by dekilo : 28-03-2007 at 07:56. |
|
||||
|
||||
![]() wtf, die boom is gewoon door die kever heen gegroeid
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oh ja. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die bomen groeien gewoon erg snel.
|
|
|||
|
|||
![]() dus voor 800 euro ben je wel de enigste op een treffen met een boom in je kevert niet verkeerd dacht ik zo.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Typische een geval van : gas geven en wegrijden
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wordt ie in ieder niet snel gestolen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ja maar haal de bumper even los, zet hem naar voren, en je hebt voor weinig poen een ovaal..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ovaal, wat ervan over is bedoel je, dat is geen jong boompje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een prijs
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk dat dat nog hard mee zal vallen. ik weet niet of je weet wat voor harde auto's er nog steeds uit zweden komen..is wel een best klimaat wat dat betreft. voor 800 euro's is ie in ieder geval hartstikke goedkoop, voor dat geld mag er ook nog wel een beetje laswerk aan zitten, als ie compleet is, is het qua geld al goed. |
|
||||
|
||||
![]() dit staat er in dat kleine stukje tekst (punten die zich een tijdje… hebben bevonden de roest wordt gevonden op de gemeenschappelijke driepoot maar niet hopeloos. de ondernemingen motor mist. ring voor info.)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
www.blocket.se www.traderamotor.com Kever = bubbla Bij blocket kies ik altijd een willekeurig land (provincie) en kies daarna bij de zoekopties hela sverige (heel zweden dus). Zoeken op Bilar (auto's) of bildelar & tillbehör (onderdelen dus). Omrekenen is vrij simpel. Bedrag in kronen delen door 10 + 10% is ruwweg het bedrag in euro's. Als je verder nog vragen heb vraag maar raak, want tot de zomer woon ik nog in Zweden. Als iemand informatie heeft over het transporteren van auto's uit zweden (of buitenland in het algemeen) hoor ik het graag, want een golfje 1 kost hier ook een appel en een ei, en ik zou er graag 1 meenemen.
|
||||
|
||||
![]() nee zeker niet! Helaas kom ik alleen veel kevers en golfjes tegen, vrij weinig type 3 of anderen
|
||||
|
||||
![]() De ultieme auto voor boomknuffelaars? Nooit gedacht dat een oude Kever nog eens goed voor het milieu zou zijn...
![]()