#1
|
||||
|
||||
g60 + turbo
|
#2
|
|||
|
|||
Super. Wil best van de plek met g60 en turbo denk ik.
Ps, het is trouwens een 16v.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#3
|
|||
|
|||
ja is een 16v geen g60 motor
__________________
|
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Kan wel een pg (g60) onderblok zijn met een 16v kop er op.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#5
|
||||
|
||||
de foto is van een 16 v dat weet ik
maar klik maar eens op de tekst dan heb je een filmpje vaan een 8v met g60 en turbo alleen jammer dat hij niet draait |
#6
|
||||
|
||||
Is Jeroen Dik ook niet met zoiets bezig meende ik wel!
__________________
Golf4 1.8 Golf GTI Pirelli bj 83 |
#7
|
|||
|
|||
Roy Koenen heet dat persoon.
|
#8
|
||||
|
||||
intressant systeem..in plaats van dat je de turbo op de uitlaat gassen laat lopen laat je een g-lader de lucht erbij in persen. dus turbo plus uitlaat/g-lader = meer pk`s?
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
=
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#10
|
|||
|
|||
Quote:
De turbo wordt nog steeds "aangedreven" door de uitlaatgassen, maar de g-lader zorgt voor de drukvulling bij lage toerentallen wanneer het turbogat actief is.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |