|
||||
|
||||
Gti Mk1 1983 (update 18 mrt)
Hallo allemaal...
Op dit moment ben ik druk bezig met mijn Golf. Het wordt geen standaard golf. er komen maar 2 stoelen in en een complete rolkooi. Ik weet het, veel mensen vinden dit zonde, ik niet dus.... Voorin komt een 16V Kompressor die compleet nieuw wordt opgebouwd. Hierbij alvast een aantal foto's. Hier bezig met het pasmaken van de rolkooi En een stang achterin gemaakt. En....even tot rust laten komen.... Nieuw schutbord erin Nu klaarmaken voor vertrek naar de spuiter "J vd Lingen in Monnickendam." Daar gaat ook nog het nodige plaatwerk gebeuren. Op weg naar de schilder In de werkplaats waar aan het plaatwerk begonnen wordt Sleepoog achter weg Accubak verwijderd Achterklep strak maken door de wisser, typeplaatjes en het slot te verwijderen Zat wat roest op het dak, daardoor werdt besloten het hele dak kaal te halen. Peter Last edited by PeterM : 18-03-2007 at 13:27. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's als ik dat zo zie dan wil ik ook eindelijk eens
beginnen met mijn golf restauratie. De auto gaat binnenkort naar een andere loods waar ik meer ruimte heb en dan kan ik beginnen. succes verder. rene |
|
||||
|
||||
Thnx...
En...jij ook succes.. |
|
||||
|
||||
heb je ook kleinere foto's?? is wat makkelijk kijken dan deze posters
|
|
||||
|
||||
Is aangepast.....
|
|
||||
|
||||
Ombouw van 1100/1300 naar 1800 ?? En een cabrio GTi kenteken ??? Maar leuke ombouw die je daar hebt !
|
|
||||
|
||||
Op dit moment staat de auto in de grondverf en
is de binnenkant en de motorruimte in de kleur gespoten. De klep en de deuren kunnen nu worden aangepakt Peter Last edited by PeterM : 22-06-2006 at 23:08. |
|
||||
|
||||
good luck!
|
|
||||
|
||||
Ziet er gaaf uit, ben wel benieuwd naar dat blok! Gaat denk ik straks als de brandweer ofniet
|
||||
|
||||
Hij staat nu in de spuitcabine, hij is afgeplakt
en is klaar om gespoten te worden. Helaas is er voetbal vandaag, dus was er geen tijd om hem te spuiten... Volgende week dan maar.... Peter Last edited by PeterM : 22-06-2006 at 23:09. |
|
||||
|
||||
En .....hij is gespoten...staat mooi in de verf.
Nu nog een complete tectiel beurt en volspuiten met ML..... Dan mag hij wer naar huis... Peter Last edited by PeterM : 22-06-2006 at 23:09. |
|
||||
|
||||
hé, is het niet leuker/fijner dat je ze hier post? want die msn dingen werken niet zo vlot
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is aangepast |
|
|||
|
|||
Ziet er al goed uit! Ben benieuwd naar het blok
|
||||
|
||||
gaaaaaaf kleurtje man!!
Helemaal top zo Ga hetzelfde doen als jij emt mun jetta alleen dan dus legergroen of iets anders groenigs qua kleur. alleen het blok word n 16V met carbs.
|
||||
|
||||
Thnx voor de leuke reacties...
En voor diegene die ook bezig zijn of plannen hebben om te beginnen aan een project....Héél véél succes....!! |
|
||||
|
||||
Mooi kleurtje!! Ziet er goed uit!
Al enig idee wat voor velgen er onder komen? Succes ermee! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja , ik heb 16" Azev A liggen..... |
|
|||
|
|||
zeer net kleurtje........
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit, ben ook bezig nu met een caddy 1.
Wat voor motor ga je erin zetten? |