|
||||
|
||||
Humor maar ook zonde.
|
||||
|
||||
whahaha, geweldig
|
|
||||
|
||||
Ach ja tis maar hoe je het bekijkt hij heeft nu zn zoon nog. Artikel is volgens mij nog van het jaar 2000 ofzo
|
||||
|
||||
24 juli 2001 staat er onder! Haha, ik vind die kerel eigenlijk wel tof! Niet zomaar even een dreigementje dus, en een paar duizend gulden zo de schroothoop opgooien!
|
||||
|
||||
Zelfs de alu's zijn er niet eens onderweg gehaald.....
|
||||
|
||||
Aparte man...eerst een GTI geven en achteraf verbaasd zijn dat ie er te snel mee gaat rijden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, ook nog echt! Domme lul die gast! Mocht mijn pa proberen met één van die van mij...Werd ie ook zo'n pakketje!
|
||||
|
||||
mn oom heeft iets soortgelijks gedaan..
mn neef kreeg een Honda crossbrommer voor zn verjaardag... maar hij mocht hem niet opvoeren.. paar maanden later zat er natuurlijk een dikke 70 onder... en op een dag kwam mn neef in de garage en lag de MT tot op de laatste bout uit elkaar netjes op de vloer uitgestald...
|
||||
|
||||
Voor 7200 gulden?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, dat staat er. In 2001 betaalde iedereen nog met euro's.
|
||||
|
||||
Super!! Man van het woord
Inderdaad een soort gelijk verhaal van een buurtgenoot heb ik ook gehad heel wat jaartjes terug. Ook een schakelbrommer gekregen van zijn pa, maar mocht hem niet opvoeren anders zou hij er overheen rijden met de vrachtwagen. Maarja hardleers die jongeren (tja wie wil er ook met 40-50 rondrijden en van de weg gereden worden door de auto's ), dus week erna lag zijn brommer in de schuur (plat) (had die vader met shovel in elkaar geduwd). Wiebrand
|
||||
|
||||
Krijg je iets kado, menen diegene wat het gegeven hebben erna nog steeds over te kunnen beslissen. Dan hoef ik al niks
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had mijn vespa zelf gekocht, maar mocht m toch niet opvoeren.... Uitlaat en kleine dingen vond ie niet erg, 70cc ook niet uiteindelijk... Fijne vent die pa van mij, man van z'n woord...