|
||||
|
||||
Plaatwerk golf I
Wie gebruikt welk plaatwerk? Aangezien er alleen nog maar immitatie plaatwerk te krijgen is ben ik benieuwd hoe daar de kwaliteitsverschillen in zijn.
als iemand suggesties heeft graag. |
|
||||
|
||||
Bij de dealer is nog wel wat te krijgen hoor voor een Golf I en anders Jeroen Rison bv.
|
|
|||
|
|||
equparts noemen bij het bestellen daarvan word beweerd dat het gelijk is aan orgineel maar meestal is het de wat oudere merken of voorraad die gesleten word
klokner is zo wie zo goed voorschermeb moet je orgineel bestellen ik pik ze er altijd op een meeting de ronding van de schermen ten opzichte van de a stijl klopt niet succes enne ik kan het zo voor je bestellen
|
||||
|
||||
Stijn wist een goed namaakmerk, het ontsnapt me enkel eff
|
|
||||
|
||||
klokkerholm?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je ook n adres? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
van wezel dacht ik, als ik me niet vergis :$
|
|
||||
|
||||
Naar mijn mening is imitatie plaatwerk allemaal bagger .
Afwerking en pasvorm is altijd slecht . Geef mij maar orgineel . Ben momenteel met een golf 1 bezig en heb diverse imitatie delen aangeleverd gekregen . Dit past zeer slecht . Ik ga nu maar zelf diverse delen namaken . Spatborden,motorkap en achterpaneel hebben ze gelukkig nog orgineel kunnen bemachtigen. Vergeet niet dat onderdelen als wielranden en drempels eigenlijk overzet plaatwerk is en dat het over het orginele plaatwerk heen past :-( Hierdoor krijg je zowiezo een slecht resultaat als je dit er overheen last . En als je het er netjes in last is het eigenlijk een maat te groot . Hierdoor moet je er weer extra veel tijd aan besteden om het netjes te pas te krijgen . |
|
||||
|
||||
|