![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo mede forummers,
Ik denk dat ik een ernstig probleem heb. Heb een Golf II staan, en als ik daarmee rijd houd ie ernstig in. Als ik wil optrekken doet ie dat schokkerig. Alsof hij geen put meer heeft. Doet ik ie vrijwel allee versnellingen. Nu snap ik er de balle niet van. Wie weet waar het aan kan liggen?!? Bougies misschien? |
|
||||
|
||||
![]() vacuumvervroeging op je ontsteking? Als dit niet werkt trekt de auto niet lekker op. Schokken/inhouden is daar een gevolg van.
Wat voor motor zit er in je golf? Als het een 1.3'tje is, zit de vervroeging op je ontstekingshuis. Test deze door aan het dunne slangetje te zuigen, kan je blijven zuigen, dan is de vacuumvervroeging overleden..
|
|||
|
|||
![]() Hey,
het gaat hier om een 1800 8klepper. Voorheen startte de motor wel gewoon, maar nu als ik hem start hoor je al dat ie niet lekker loopt. D'r komt een heel vaag geluid uit. Hij loopt stationair ook niet lekker |
|
||||
|
||||
![]() ontsteking verdraaid? distributie versprongen?
|
|||
|
|||
![]() Zal idd. denk ook de onsteking zijn. Maar hoe zet je dat weer recht?
|
|
||||
|
||||
![]() autohandboek en stroboscoop lamp kopen,
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
search op t'forum ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik had met mn 1600 DT blok ook zoiets.
een klepje op mn carb bleef steken. van de autochoke denk ik die geforceerd, nu doet ie t prima! alleen koud starten niet zo fris... heheh...
|
|||
|
|||
![]() gefixt. bougie kabels lekte... dus gelijk bougies vervangen kabels en ontstekingshuis ff schoongemaakt...
Maar nu slaat de fan niet aan... Thermostaat probleem, is dit makkelijk te fixen? |
|
|||
|
|||
![]() zekering [groene van 30amp
zender onderin de radiateur |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ter hoogte waarvan? Kan ik tenminste gerichter zoeken |