|
||||
|
||||
Arjan's nieuwe daily: Passat 32B Variant 1988
sow, t is zo wied...
Aangezien de Golf2 komende week voor de keuring zou moeten, druk op zoek geweest naar een andere daily. De Golf2 moest te veel op de kop hebben:
Gijs in het MP topic hier). Het ging om een Passat 32B Variant 1.6. Ik voor de grap maar eens geboden. Direct mail terug:"kom maar halen". samen met Goldfinger wezen kijken en het bleek geen slechte wagen voor het geboden bedrag! Dus meteen maar meegenomen t Wagentje bevalt me prima tot nu toe, echter weet ik nog niet hoe zuinig hij is en hoe het met olieverbruik zit... Kom ik binnenkort wel achter Als ie straks dusdanig bevalt dat ik m wil houden, moet er dus wel ff wat gebeuren Op z'n pens ermee en ff een rollertje er over o.i.d... Binnenkort foto's |
|
||||
|
||||
He Arjan gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst maar is de auto niet een beetje te nieuw voor jou .Ben benieuwd naar de foto's van de limo
|
||||
|
||||
Zo'n 32b rijdt niet slecht heb er zelf ook een coupé gehad, alleen in combinatie met een automaat lust die 1,6 hem wel. Als je een handgeschakelde hebt zal het vast wel goedkomen, veel plezier ermee in iedergeval.
|
||||
|
||||
1600 in een 32b is 1:10 ongeveer... 1800's zijn zuiniger.
op zijn pens kan je vergeten, cm of 4 houd het wel mee op... maar mooie ruime bak voor het geld!
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Ben benieuwd naar de fotos.
|
||||
|
||||
het KAN wel, t is alleen de vraag HOE?
Heb al een beetje bij de andere passats hier op t forum geneusd, en ben al iets (niet veel) wijzer... Maar alles is pas te maken |
|
||||
|
||||
VET Heb je een witte of een rode? Verlagen wil ik, zoals je misschien al hebt gelezen, ook nog doen. Dat zal nog niet zo handig zijn idd. Ben er ook al een tijd mee bezig
Mijne rijd 1:10 gemiddeld. Op vakantie (snelweg + 5 personen + volle bak) reed is 1:13 ongeveer. Let wel, het is een 4-bak he! Veel plezier ermee.
|
||||
|
||||
veren afslijpen...
voor de apk ori er weer onder... tuurlijk kan het, maar het kan niet goedkoop en makkelijk en betrekkelijk veilig/verantwoord zoals bij een golf met supersport schroefset.
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd mien jong !!!
Ik zal er op gaan letten als ik zo'n monster tegenkom. Veel succes ermee, en veel veilige kilometers. Groeten, LRR Ps: En nou vlöt die foto's derop
|
||||
|
||||
Quote:
Die goedkope schroefsets heb ik ondertussen teveel ellende van gezien. Op zijn minst een Weitec setje eronder is mijn advies! Verlagen van zo'n 32B gaat ook, gaat alleen wat meer tijd en geld inzitten Zijn fijne auto's die 32B's, rijden heel relaxt! Maak snel een paar foto's
|
||||
|
||||
Bij deze de foto's van het slagschip
Foto's niet al te mooi, en zo heb ik de auto gekocht. Nog niet eens gewassen of iets dergelijks Binnenkort meer |
|
||||
|
||||
Een nagenoeg identiek rood broertje van mijn auto. Echt een koopje voor 225 euris
|
||||
|
||||
Leuke bak, en lekker practisch.
Na dat topic van die Santana's gezien te hebben doet zoiets me eigenlijk ook wel wat! Veel plezier d'r mee!
|
||||
|
||||
He arjan mooi rood is niet lelijk ziet er zo op het eerste gezicht keurig uit mooie nieuwe daily en wat een ruimte
|
||||
|
||||
En hier dan al het eerste shopje
Plannen te over, maar de uitvoering zien we dan wel eerst maar ff ori doorcruisen Als jullie nog voorstellen hebben wat ik er mee kan doen, hoor ik t graag Dus als jullie je vervelen: photoshop maar een eindje raak |
|
||||
|
||||
Mooie rode Variant
|
||||
|
||||
Cool toch!?
Ultieme cruisebak |
|
||||
|
||||
Coole fotosoep
Iedereen begint de 32b cool te vinden Raar... Ik herinner me nog een topic met "ik was trendsetter met BBS RS velgen" of iets in die geest (met alle respect..) Ben ik nu ook een trendsetter qua 32b variant (voor diegene die hier serieus op in willen gaan; ik meen dit dus absoluut niet serieus, vind het alleen maar tof, al die oude passats )
|
||||
|
||||
En Arjan? al vorderingen??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Aan de Golf1 wel ja |