|
||||
|
||||
VW GOLF II 1.6 PASADENA 5-drs (1992)
Merk: Volkswagen
Model: Golf 1.6 Pasadena Bouwjaar: 1992 Carrosserie: Hatchback 5-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 825 kg Kleur: Wit Vermogen: 51kW Cylinderinhoud: 1595cc Kilometerstand: 159.500km Na een klein jaar met veel tevredenheid in mijn Golf gereden te hebben bied ik hem nu te koop aan. Dik 15.000km heb ik er sinds aankoop al probleemloos mee gereden, maar aankoop van een '70er Kever voor dagelijks maakt deze auto overbodig. Eind januari heeft hij een kleine beurt gehad met nieuwe apk (t/m 26 januari 2008) en onder andere twee nieuwe voorbanden. Hij trekt lekker soepel op, schakelt prima en start 's-ochtends in 1 keer, ook als het koud is. Bekleding is niet doorgezeten, het interieur ziet er nog erg netjes uit. De auto heeft o.a. boxen voor én achterin, een trekhaak, gordels voor én achterin, een zonnescherm voor de achterruit en een derde remlicht. Verder heeft de Pasadena-uitvoering een paar leuke extra's, o.a.: - toerenteller; - in hoogte verstelbare bestuurdersstoel; - getint glas; - extra grootlicht-koplampen. Ik heb een kleine web-pagina gemaakt met uitgebreide info en een aantal hogere resolutie foto's! http://home.versatel.nl/bramkeijsers/ De vraagprijs is € 995,00 Graag contact via email (bramkeijsers@zonnet.nl) of telefoon (06-23104537). Grtz, Bram. |
|
||||
|
||||
kan een slotje op
IS VERKOCHT |