|
||||
|
||||
Stuur- + contactslot voor Golf II '86
Hallo!
Mijn kameraad zijn Golf II is een tijd geleden gestolen. Daarna is hij weer terug gevonden. Toen ik de bovenste stuurkap ook nog even eraf haalde (die was al gesloopt door de dieven), zag ik dat ze het stuurslothuls (dus het alu gedeelte) kapot geropt hebben. Deze was dus dwars doormidden, waardoor er kortsluiting ontstond..... Wie heeft zo'n ding liggen voor een klein prijsje met sleutel? En een beetje in de buurt (of anders maar post) Gegevens auto: Golf II 1,3 CL Bouwjaar 1986 |
|
|||
|
|||
Heb wel iets liggen met sleutel
Geen complete set |
|
|||
|
|||
ik heb ook wel een contact slot liggen met sleutel
|
|
||||
|
||||
kostda?
|
|
|||
|
|||
bied je .........
|
|
||||
|
||||
uhm tis niet voor mezelf, dus daar ga ik niet over
|
|
|||
|
|||
kijk maar es ...ligt hier maar wat te liggen ...5 euries of zo
|
|
|||
|
|||
Wordt die van mij al te duur[verzenden 6.50euro]
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je bent et liever kwijt dan dat het er ligt zeg maar :p? Gaat om et alu gedeelte he, wat met een breekboutje vastzit |
|
|||
|
|||
Moet er dan een passende sleutel bij of alleen het huis?
Zit toch met een inbus |
|
||||
|
||||
Zie mijn adv:
-Contactslot, 4x, met 1 of 2 sleutels. € 5,- p.stuk Onderdeelnr’s 357.905.851 (2x, o.a. Golf vanaf modeljaar ’90) met 1 sleutel, 171.905.851 (3x, o.a. Golf t/m modeljaar ‘89) met 2 sleutels. http://img249.imageshack.us/img249/...ctsloten1lr.jpg
|
|||
|
|||
tja ik heb z'n slot liggen ...5 euro is de prijs dus ook ....was maar vraag prijs van me trouwens
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nehh, cilinderslotje zet ik weer over . Anders zitten hun weer met 2 sleutels zeg maar.. |
|
|||
|
|||
Dan is die ik heb voor niets[gratis]
Alleen het opsturen zijn dan de kosten Die ik heb zit geen passende sleutel meer bij,dus ideaal voor jou klus |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor een kleine bijdrage 2 hele stuurkapjes erbij ? |
|
|||
|
|||
Quote:
tjonge nu ben ik weer goed kooper want ik heb wel stuurkapjes liggen en de man woon niet extreem ver bij me vandaan |
|
|||
|
|||
Quote:
wel een donatie doen dan he .... |
|
|||
|
|||
Quote:
Boven en onder of 2X een set Wat voor hendels zitten er op De dunne [net als de latere golf1]of de dikkere Weet niet of ik bijde heb liggen |
|
||||
|
||||
Met de kleine hendeltjes, ala Golf 1.
Ik hoor et wel . Iig aanbod genoeg van iedereen . Bedankt! |
|
|||
|
|||
Nog nodig????
|