|
||||
|
||||
Nieuwe film met VW Baywindow Bus !
Wow, nieuwe film, komt op 26 juli uit in de USA, met daarin een VW Baywindow BUS !!!
LITTLE MISS SUNSHINE tells the story of the Hoovers, one of the most endearingly fractured families ever seen on motion picture screens. Together, the motley six-member family treks from Albuquerque to the Little Miss Sunshine pageant in Redondo Beach, California, to fulfill the deepest wish of 7-year-old Olive, an ordinary little girl with big dreams. Along the way the family must deal with crushed dreams, heartbreaks, and a broken-down VW bus, leading up to the surreal Little Miss Sunshine competition itself. On their travels through this bizarrely funny landscape, the Hoovers learn to trust and support each other along the path of life, no matter what the challenge. Voor meer info en trailers: http://www2.foxsearchlight.com/littlemisssunshine/ http://www.imdb.com/special/lms/
|
||||
|
||||
lijkt me wel een erg leuke film zo te zien
|
||||
|
||||
is toch al n keer gepost geweest hier?
wel n leuke film
|
||||
|
||||
Ik geloof dat ik van de week van het internet gehaald heb. Zal hem deze week eens kijken en laten weten of het wat is (als ik hem inderdaad heb)!
|
|
||||
|
||||
Nou ik heb uhm gezien zonet. Tja wat moet ik er van zeggen. Ze gaan een donders eind rijden. Onderweg gebeuren vrij veel dingen. Die je niet direct verwacht. Vond de film in totaal een beetje traag en niet echt bijzonder. Wel veel leuke vergezichten. Een beetje een B-film dus.
Wil je hem zien, PB mij maar! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb deze film gister gezien. Vond het een prachtige film. Het is absoluut geen B-Film maar het is wel apart. Je moet er van houden.
De bus heeft een hele prominente rol, is eigenlijk het hoofd decor.
|
||||
|
||||
Apart inderdaad, de bus speelt inderdaad de hoofdrol. Het idee achter de film is ook leuk. Maar je moet er inderdaad van houden. Ik dus niet zo heel erg
|
|
||||
|
||||
Quote:
Juist, je MOET er van houden