|
|||
|
|||
Golf 3 Gti
Hey allemaal
In een ver verleden heb ik mij eens voorgesteld, maar nu er wat meer gebeurd is wil ik met een vers topic beginnen. Ik ben Bas, 22 jaar en woonachtig in Heemskerk. Ik heb nu sinds een jaartje echt bezig met de Golf, na een hoop gelezen te hebben op diverse fora. De cleaned style trok mij het meeste, en die kant ben ik dan ook opgegaan. Het begin met een compleet standaard gtitje: Al gauw een ander radiotje met Ipod “interface” gemonteerd, die later een mooier plekje zou krijgen Na een jaartje zo rond te hebben gereden was het wel eens tijd om het een en ander te veranderen. * Achterkant ontdaan van logo’s, stickers, en het derde remlicht met zwart ipv wit tape vastgezet * Rood/witte achterlichten * Heldere knipperlichten * Heldere mist/knipperlichten in de voorbumper * Remklauwen roodgemaakt Tijdje zo rond gereden, totdat ik ging werken bij een automateriaalzaak. Toen ging het hard * Heldere koplampen * Schroefset * H7 8000k Pilot xenon * Embleemloze gril * Kenwood dvd/navi klapscherm, JBL 6-kanaals amp, Pioneer TSE compo voor, JBL sub hieronder een foto van de digitale units en navi computer En toen de grootste verandering tot nu toe, een volledig leer interieur uit een vr6. Deze verkeerde echt in nieuwstaat en heb ik daarom genomen ipv een set 9j velgen. Zie het patroon in de deurpanelen, deze zie je niet vaak Toen een mooie plek gevonden voor de Ipod. Het beeld/geluid gaat via de kopt.connector naar het scherm toe. Toen werd het tijd voor een setje nieuwe remmerij. Keuze is gevallen op EBC schijven voor, en red stuff blokken rondom: En dat was een mooie gelegenheid voor een paar parkeergaragefoto’s De laatste verandering is de einddemper geweest. Deze heb ik ontdaan van de verroeste eindstukjes, en 2 eindstukjes van een golf IV Gti demper zijn ervoor in de plaats gekomen Motorisch is er op een K&N 57i kit, een middendempervervanger en platinum bougies niets gedaan. Het blijft een 8v en als ik motorisch meer wil, zal er een ander blok komen. Plannen zijn er genoeg. Op korte termijn wil ik de audio achterin aanpakken (dubbele bodem met versterker verzonken, zijkanten dicht maken.) Ook wil ik de hemel en stylen zwart hebben. Velgen staan voor de zomer op het programma. Ik wil DZ exclusive velgen in de maten 7,5j x 16 voor en 9j x 16 achter. Ik ben alleen nog niet uit de kleur van het hart. Op de shops zijn het niet exact de velgen die ik wil, maar voor het idee. DZ exclusiv shops: En tot slot nog een aantal van mijn favo’s: En nu echt de laatste (heb er nog veel meer:$) Updates volgen, wat vinden jullie van de vorderingen? |
|
|||
|
|||
nette wagen en je leer super nu de velgen nog
gr stef |
|
|||
|
|||
gaat echt de goede kant op met deze golf. Nu nog een dik wiel erronder (letterlijk dik) en hij gaat scheun zijn. De exlusive's gaan schoon worden. Ik zou wel voor het antraciet kiezen: zwart vind ik te donker, goud te kitschger dus antraciet vind ik net goed.
|
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit, ik zo persoonlijk voor de goude harten gaan, staat wel erg netjes denk ik....!!!!
|
||||
|
||||
Hele mooie wagen!! Vind de kleur erg mooi
|
||||
|
||||
goud :P Mooi ding bas, maar dat had ik geloof ik al eens eerder gezegd
|