|
||||
|
||||
Jetta 1 automatic BODEMPRIJS NU !!!!
Bouwjaar 23.04.82
JETTA C AUTOMATIC 51 KW Auto staat al sinds 2002 gestald,nadat mijn vrouw hem enige jaren als boodschappenauto gebruikt heeft.Was eigelijk de bedoeling om hem nu hij belastingvrij op te gaan maken als winterauto. Maar ben een leuk project tegengekomen wat ik graag wil kopen........ vandaar dat deze weg mag,heeft absoluut gebruikssporen maar is niet rot. Na 5 jaar stilstaan, na vervanging bougies en contactpunten sloeg ie direct aan. WIE HEM VOOR 10 MAART KOMT OPHALEN BETAALT 300 EURIES !!!! Last edited by nr.53 : 03-03-2007 at 16:50. |
|
||||
|
||||
Up...........
|
|
||||
|
||||
400 Euries.........Niemand??
|
|
||||
|
||||
PM Sponzer maar even! Lijkt me dat hij wel voor zoiets te paaien is...
|
||||
|
||||
als jij nu een stuk richting friesland rijdt ongeveer halverwege dan rij ik daar ook heen dan wil ik m wel graag hebben
|
|
||||
|
||||
Zou wel willen tegemoet te rijden , maar Jetta heeft geen geldige apk.....dus geen optie,helaas
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er al 2 Alsk m rijdend kon ophalen, was ik zeker geinteresseerd |
|
|||
|
|||
Zonder apk rijd hij ook prima hoor...
Snap niet dat iedereen zich zo druk daarom maakt. Zal echt zo`n vaart niet lopen. Het is dat ik mijn auto nog niet kwijt ben en dat het een stuk rijden is voor mij. Anders stond hij echt al hier voor de deur. Ziet er zo op de foto`s goed uit voor zijn bouwjaar. |
|
||||
|
||||
Idd, jammer dat het zo'n eind weg is. Voor 400,- euro kun je er geen buil aan vallen, lijkt me! Lijkt me een leuk projectje toe!
|
|
||||
|
||||
ik heb mijn jetta mk1 ook uit limburg gehaald,alleen hopen dat deze dan niet de motor ploft zoals de mijne wel deed
|
||||
|
||||
Heb net de geïnteresseerden mensen meerdere foto's gestuurd van de Jetta.......zoals beloofd
Sponzer,mail me even je emailadres,dan stuur ik ze ook... Greetz Mark |
|
||||
|
||||
PRIJS AANGEPAST,NU 300 EURIES ALS IE VOOR 10 MAART OPGEHAALD IS!!
meerdere foto's op aanvraag. |
|
||||
|
||||
ik haal m voor 17 maart voor 250
|
|
||||
|
||||
Quote Sponzer:
Quote:
hahaha,leuk geprobeerd......maar die 300 is echt bodemprijs,en hij moet plaats maken in de garage voor nieuw project......... Greetz Mark |
|
||||
|
||||
Hoe zit het met de remmen e.d?
Zitten deze niet vast na 5 jaar stilstaan? Is deze zeker rijdend te halen en kan deze dan ook rijdend Groningen halen? |
|
||||
|
||||
quote sponzer:
Quote:
remmen zitten NIET vast,rijd en remt goed , ik zou er niet meteen zo'n stuk mee willen rijden , de banden zijn na 5 jaar uitgedroogd!!Ik kan natuurlijk niet voorspellen of je zo ermee tot Groningen komt........(op een auto-ambulance haalt ie het altijd) Greetz Mark |
|
|||
|
|||
Mark, ik heb je een mail gestuurd. Heb namelijk interesse
|
|
||||
|
||||
Quote:
mail ontvangen..........foto's gestuurd........ Greetz Mark |
|
|||
|
|||
wat zou er zoal gedaan moeten worden voor apk? vooral omdat ie zolang heeft stil gestaan.
en wat is verder nog belangrijk om op te letten na die tijd, buiten grote beurt en riemen, velgen met banden heb ik nog wel. heb ook wel interesse, zoek een goedkoop autotje voor erbij, maar als er nog 500 euro onderhoud bij komt is het me weer te duur nu ff. de golf slokt al mijn al centen op voorlopig haha. |
|
||||
|
||||
Quote:
Buiten wat je opnoemt aan werkzaamheden zeer weinig,verlichting ff nalopen,achterste gedeelte van uitlaat is nog bijna nieuw.Carrosserie is nog zeer goed,zelfs onder de kuipen( van de week 1 eraf gehaald om foto's voor geintereseerde te maken) Zou zeggen kom kijken.....zover is het niet voor jou..... Greetz Mark |