#1
|
|||
|
|||
sorry maar moet het toch even vragen, g40 dumpvalve...
he mensen, sorry dat ik erover begin maar moet toch even...
ik heb een polo g40 en wil hier een dumpvalve op, of iets wat ook voor het welbekende afblaasgeluid zorgt.. ik heb gezien dat er al een paar topics over zijn geweest maar ik moet fotos hebben of concrete sites er staat altijd een hoop bij waar je niks aan hebt... ik hoop dat jullie me kunnen helpen... met vriendelijke groet, Roy |
#2
|
||||
|
||||
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#3
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb nog geen antwoorden, staat ene foto op van ene met een turbo geen g40... en een hoop onzin antwoorden... ik snap er niet zo veel van allemaal dus graag 1 fatsoendelijke reactie en het liefst met een paar foto, sorry dat ik zo lastig ben maar zoveel mensen hebben het dus moet toch wel iemand beetje kunnen uitleggen... en weet trouwens iemand waat je front mount intercooler kan uithalen voor de g40.. hij is van '91... hartelijk bedankt, greetz Roy |
#4
|
||||
|
||||
Ik vroeg het op een ander forum en deze reactie kreeg ik terug, misschien dat je er wat aan hebt:
hier op de foto staat recht onder INTERCOOLER bij de "er" komt een zwarte buis uit die naar boven en dan naar links afbuigt daartussen moet hij komen
__________________
http://www.cartuningsociety.com Volkswagen Polo II Coupé 1990 Volkswagen Polo IIF Coupé 1994 Volkswagen Jetta II 1.6 Automaat 1987 Seat Exeo TSI 2011 |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
doe ik me eens moeite voor zulke vragen is het weer niet goed.... serge's antwoord (even de spelfouten eruit gehaald ): retour weghalen wel .de voorgewarmde lucht hoeft dan niet nog een keer door het circuit . echter je moet wel je carterventilatie aansluiten op je aanzuig zijde van je lader ,voor de smering van je dichtlijsten en hier is de retour zelfs als 2de inlaat gebruikt:
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#6
|
|||
|
|||
Het is toch ook nooit goed he!
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
En dan maar hopen dat er geluid uit komt.... Zo'n ding gaat toch fluiten ( ) als je het gas los laat en er nog druk op het inlaatsysteem staat? Bij een G40 gaat de bypass-klep in het gasklephuis al open bij gas los laten -> geen druk meer in inlaatsysteem -> geen fluiten ( ) Probeer eerst een een rondje rijden zonder slang op het gasklephuis bij de bypass-klep. Zoals op de foto in de post van Berseker...
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#8
|
|||
|
|||
wat ik heb gedaan is op je retour klep een filter plaatsen dat is het geen dat hem laat fluiten en afblazen na volgas in aryx zijn topic staat ook veel info.
effe een andere vraag ik heb me retour op me g-lader afgedicht maar wel karterontluchting erop dus gewoon 1 filter lijk mij beter dan 2 filters dan krijg je veel lucht weinig karterontluchting (rij er al meer dan 20000 km mee en nog steeds 1 bar en een mooi geluid) |