|
|||
|
|||
Nou ook ik stel me ff voor!
Hay Ik ben Vincent ( Vinni G60 )
Ik ben 21 en rij sinds eind mei 2005 een corrado G60 uit 1991. Ben al een tijdje actief op het corrado forum. Dus nu kom ik hier ook eens gezellig buurten! Ik hoop jullie snel eens te ontmoeten op een meeting! ik weet nog niet hoe je foto`s zichtbaar moet maken op dit forum dus jullie moeten het ff doen met een link van de corrado database! Groeten Vincent http://www.corrado-database.nl/inde...corrado&id=1921 |
|
||||
|
||||
welkom hier. en ik moet zeggen super mooie corrado heb je
|
||||
|
||||
Weer een corrado op het forum ziet er goed uit alhoewel het niet helemaal mijn smaak is dat plastic maar die rsen staan hem goed
|
|||
|
|||
Idd Erwin smaken verschillen.
Ik wou me corrado ook eerst orgineel houden! maar de RS kit van Rieger vond ik naast de oetinger body kit, een mooie kit voor de corrado die toch nog een beetje de orginele lijn van de corrado erin houd! die RSen zijn er weer ff onder vandaan! heb vrijdag APK en met deze velgen komt tie der niet doorheen! Maar ik ga ze weer ff goed oppoetsen, vergulde boutjes erin. |
|
|||
|
|||
welkom hier op het forum en een super mooie corrado heb je
|
|||
|
|||
Te gekke baaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkk!
Hele mooie sportieve uitstraling. Lijkt me moeilijk om daar rustig mee te rijden |
|
|||
|
|||
Quote:
hay ken jij mij vertellen waar ik het beste Unipol en Belgom ken krijgen? bedankt voor je leuke reactie! Groeten Vincent |
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens Superding alleen net die paar kleine dingetjes, maargoed ieder zijn ding |
|
||||
|
||||
Quote:
Nette corrado, op een of andere manier staat die voorbumper aardig op je auto. Ben er normaal echt geen fan van. Unipol, chris@vw-speed.nl
|
||||
|
||||
Welkom op het forum en je heb een super nette Corrado.
|
|
|||
|
|||
dankjewel voor de leuke reacties manne
|
|
||||
|
||||
hej vincent, leuk je hier ook tegen te komen
|
|||
|
|||
ej sander! tof dat e die foto`s ff zichtbaar maakt voor me!
|
|
||||
|
||||
Welkom!
Moet zeggen dat ik hem best vet vind! |
|
|||
|
|||
Ziet er netjes uit die corrado, en die RSen zijn vet, alleen lijken ze nogal ver buiten de kasten te komen achter.
|
|
||||
|
||||
poeh, gelukkig geen geblindeerde ruiten.
Mooie auto! |
|
||||
|
||||
Nette corrado,helemaal af zo!
|
||||
|
||||
das zeker een beste...
|