|
||||
|
||||
Benodigdheden ombouw sprinter intercooler
Aangezien ik voor een week geleden een andere wagen heb gekocht (edition one G60) zit ik met de volgende vraag omdat de huidige intercooler z`n beste tijd wel heeft gehad.
wat zijn alle benodigdheden om de huidige G60 intercooler te vervangen door een Mercedes Sprinter Intercooler welke bochten en slangen bijv. en wat kan ik van de originele intercooler gebruiken ? en wat is het totale kostenplaatje ongeveer... ik heb de search button al meerdere malen gebruikt en ik weet dat er meerdere topic`s over zijn geweest maar ik weet nog steeds niet wat er nu precies allemaal nodig is om dit te bewerkstelligen... zou iemand mij hierbij kunnen helpen, mijn dank is groot met vriendelijke groet, Willem |
|
||||
|
||||
golf 1 past ie ideaal golf 2 en corrado is het een heel ander verhaal..
beter kun je een rallye intercoolerpakken
|
||||
|
||||
aha, dus heb ik er helemaal naast gelezen, meende dat `t over een golf 2 ging, hmm dan maar even op zoek naar iets anders ja.
heeft hier anders iemand iets in de bingo voor een mooi prijsje ? |
|
||||
|
||||
Willem,
ga met je intercooler naar Dijk's Radiatoren in Maasbree, dan kun je hem daar laten opknappen. Hoe kan hij het nu gehad hebben, heeft hij schade dan? Kan weinig aan kapot gaan hoor....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
http://www.slook.nl/corrado/main.ph...forum_id=789458
Mathijs de graaf heeft ook nog een g60 intercoolertje voor maar 225 euro
|
||||
|
||||
Quote:
jep hij heeft inderdaad schade, kwam er vanmiddag achter toen ik een klein rookpluimpje onder de kap vandaan zag komen, en wat bleek er zitten 2 gaatjes in. is zoiets nog te maken dan ? |
|
||||
|
||||
Quote:
helaas deze is jammer genoeg afgelopen maandag verkocht Last edited by Dubweiser : 22-06-2006 at 14:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is zeker nog te maken, lassen of solderen, we hebben dat laatst ook nog met een intercooler laten doen. Zelfde idee als een radiator, die kun je ook laten solderen. Dan persen ze hem ook af, ter controle.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
hmm das nog beter, en wat zijn de kosten daar dan van ?
dan ga ik er zodadelijk nog even heen. |
|
||||
|
||||
kôm es gauw op em-es-en
|
||||
|
||||
Quote:
det giet pas aover un kwarteer, dan zit ik wer achter miene eigen pc |
|
||||
|
||||
Hier mag trouwens ook wel een slotje op en het archief in.
|