|
||||
|
||||
G60 voorbumper op een polo ? En heeft iemand r een liggen ?
Hallo Volkswagen-liefhebbers,
Ik heb een kleine tijd terug een polotje Bj '90 weten te bemachtigen ..van een oud vrouwtje geweest . Nu vind k die G60 bumpers op een golf 2 echt netjes ..maar nu vroeg k mij af of ik die wel kwijt kan op die polo ? Moet je daar een hoop voor ombouwen of is het dezelfde neus als een Golf 2 ? Ben echt totaal niet bekend met het 'verbouwen' van golf/polo en hoop dat iemand er meer op weet .. Ook wil k meteen een verzoek doen op de persoon die een G60 (voor)bumper heeft liggen ..Ik weet dat dit onder een andere groep hoort ,alleen probeer k het gewoon |
|
||||
|
||||
hoi heb zelf ook een polo 2 gehad.
maar een g60 bumper van een golf is waarschijnlijk veel te breed en deze zal dus smaller gemaakt moeten worden en of dat nu zo mooi is, bevestigingssteunen zullen mischien ook te ver uit elkaar staan. een beter alternatief zal dan een dikke bumperset van een polo 2f zijn, naar mijn weten past deze er zonder al te veel moeite op. om deze bumpers gaat het. hoop dat je er wat aan hebt. grt mike |
|
||||
|
||||
golf is zowiezo breder dan een polotje.
heb ooit wel eens een foto op mijn pc gehad waar een golf 2 bumper op een polo 2 stond. zal eens rondkijken of ik die nog heb. heb je trouwens een polo met ronde of vierkante lampen? als je vierkante lampen hebt dan heb je al de bumpers die michael-polo gepost heeft. heb je ronde lampen dan kan de bumper van de 2f wel overgezet worden mits kleine aanpassingen. weet niet of de achterbumper makkelijk gaan passen, voor de achterbumper moet je ook kijken naar coupe of steilheck, zit verschil in.
|
||||
|
||||
bj 90 dus ronde koplampen anders zou die waarschijnlijk ook geen dikke bumpers willen.
|
|
||||
|
||||
Ik had nog een foto van een G60 bumper op een polo 2, op mijn pc staan:
En dan een 2f bumper op een 2: Maar (buiten de orginele dan) vind ik dit nog de mooiste: Dietrich bumper |
|
||||
|
||||
normaal geen fan van spoilers dikke bumpers enzo, maar moet zegge dat die oranje polo nog wel stoer is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Same here, alleen die M3 knallers vernaaien het dan weer |
|
||||
|
||||
heeft iig niet van die leilijke sideskirts.
|
|
||||
|
||||
die G60 bumper is zo slecht nog niet vind ik..
Vereist wel wat aanpaswerk geloof ik. Zal niet zo 123 passen.