|
||||
|
||||
Spagetti monteren
Heeft iemand al eens "liggend onder n auto" n spagetti gemonteerd, ik heb t vanmiddag geprobeerd maar "no way" , op n brug ging t me beter af destijds , maarja ik zal na het demonteren van de stabi. ook maar beginnen met demonteren vd rechter steekas om zo wat weer ruimte te krijgen.
Jullie overige tips zijn meer dan welkom. Supersprinter |
|
|||
|
|||
Oprijbokken??
|
|
|||
|
|||
Ik heb al eens 1 gedemonteerd met de auto op 2 grote garage krikken. Ging prima hoor.
De stabi inderdaad wel even verwijderen. |
|
||||
|
||||
of de inlaatspruitsuk , gaat prima van bovenaf met de ratel in de hand.
|
||||
|
||||
Quote:
juist is helemaal geen probleem moet echt lukken zo anders weet ik het ook niet
|
||||
|
||||
Quote:
Zometeen maar eens proberen of t lukt, dat met dat opbokken dat heb ik reeds gedaan, maar omdat t spruitstuk lang is, moet de auto eigenlijk nog iets hoger van de grond. |
|
||||
|
||||
Quote:
stabi ook al verwijderd
|
||||
|
||||
Quote:
stabi is verwijderd |
|
||||
|
||||
Quote:
Veiliger is nog een assteunset. Hoeft niet meer dan 4 tientjes te kosten en heb je nog vaak plezier van.
|
||||
|
||||
heb mijne op een 8v blok ook vorig jaar vervangen, en hem steeds omhoog gekrikt met blokken hout eronder.....ik kon hem pas kantelen toen hij 60 cm hoog stond! Ik zou de achterwielen ook op een blok rijden van een cm of 15, en de rest stapje voor stapje. Ik gebruikte wel twee zware krikken, geen gamma spul iod....
|
|
||||
|
||||
T is gelukt Spagetti en de rest van t supersprint systeem zit weer gemonteerd.
dat is weer 2 jaar geleden deze sound. |