|
||||
|
||||
Golf mk1 gti-16V
golf 1 gti
bj ; 1983 org gti op kenteken 82 kw kleur wit kleur ; porsche wit motor ; 1.8 -16V (155 pk-197,5 nm) stabilisatorstangen groep A uitlaat (spagetti dus helemaal ) embleemloze grill heldere koplampen witte knipperlichten rh cupvelgen bandjes zo goed als nieuw geen dashbord geen interieur is gewoon rijdbaar , starten en lopen prijs ; 2000 euro met velgen
op een dag weet je het . . . . . . je word crimineel Last edited by elvis : 06-07-2007 at 18:26. |
|
||||
|
||||
gedaan
|
|||
|
|||
Velgjes
Heb wel interesse in de velgjes.tenminste als je ze ook los verkoopt graag vraagprijs vermelden.
Gr Erik |
|
||||
|
||||
velgen worden niet los verkocht , auto word compleet verkocht zoals hij er nu bijstaat
|
||||
|
||||
Wat is er gebeurd met het interieur? Er zit gewoon volledig geen dashboard in? Ook geen tellers enzo?
|
|
||||
|
||||
interieur heeft er niet bijgezeten en het dashbord ook niet heb hem zelf toendertijd ook zo gekocht
|
||||
|
||||
over de prijs valt te praten
|
||||
|
||||
is de golf er nog?
|
|
||||
|
||||
ja die staat er nog
|
||||
|
||||
upje
|
||||
|
||||
Heeft hij roest? en waar?
km stand motor bekend? |
|
||||
|
||||
Gebruiksaanwijzing en spelregels advertenties
Spelregels voor verkopers: Zorg dat in je profiel je woonplaats is vermeld, of dat dit in je advertentie staat.
|
|||
|
|||
Heb er wel belangstelling voor.... ligt eraan waar de golf staat.
Eventueel heb ik nog een complete 1.6 gti motor in te ruilen, zit nog ingebouwd en loopt. Mocht je er belang bij hebben. mark |
|
||||
|
||||
onderkant van de auto is mokerhard
zijkant van de deur zit een klein blaasje onder de lak , bij de strepen achterklep zitten 2 gaatjes in omdat hier een spoiler op gemonteerd zat , die heb ik nog liggen op de bekende plekken is ie gewoon mokerhard dus onder de mortorkap in de hoeken , en dorpels zijn ook gaaf dakje is ook gaaf en werkt perfect dus een ideale basis km stand van de motor is mij niet bekend als je interesse hebt pb me maar gewoon dan krijg je mn nr en dan bel me maar auto kan ook zonder de velgen verkocht worden woonplaats is hengelo gelderland vlakbij doetinchem
op een dag weet je het . . . . . . je word crimineel Last edited by elvis : 17-07-2007 at 16:25. |
|
||||
|
||||
wat kost ie zonder de velgen?
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|