#1
|
||||
|
||||
weitec verstellen
gezien nu het halve forum nu onderhand met weitec rondrijdt vraag ik het maar ff hier. hoe verstel je de hoogte op de achteras? (vaste 60/60 set dus)
volgens mij verenklemmen erop, borgveertje uit de onderste schotel (als er een borgveertje zit dan??), dan de schotel standje omhoog en veertje er weer in (of op een andere manier borgen? kan ik niks van zien) iemand ervaring??
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#2
|
||||
|
||||
als het vaste set is kan je hem toch achter niet verstellen
|
#3
|
||||
|
||||
jawel weitec is op de achteras iets te verstellen (sommige andere vaste sets ook d8 ik)
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#4
|
||||
|
||||
Ja, die van FK en KW kan je ook stellen achter, een paar standen door de schotel hoger of lager te zetten. Bij deze moet je gewoon een veer/ring in een andere gleuf zetten daar de andere ring op leggen en dan de schotel er weer opleggen en de veerpoot weer in elkaar zetten.
__________________
Gokken is Slecht! Wedden?!! |
#5
|
||||
|
||||
sjit, dus heel da ding moet uit elkaar!
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#6
|
||||
|
||||
is er niemand die mij even vlug kan vertellen of die poot uit elkaar moet? dan kan ik na mijn stage ff langs de garage!
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#7
|
||||
|
||||
Bij FK en KW moeten de achterste veerpoten uit elkaar, bij weitec volgens mij ook maar dat weet ik niet zeker.
__________________
Gokken is Slecht! Wedden?!! |
#8
|
||||
|
||||
heb ik een vraagje in het algemeen over het stellen van een schroefset (let op: schroefset )............
als je de vering op de juiste hoogte heb gedraaid rondom, hoe strak is dan de bedoeling dat je die borg schijf aandraaid (dus de onderste van de 2 stel ringen) moet deze echt muurvast worden gedraaid tegen de andere stelschijf aan met je sleutel, of is hand-vast voldoende??? hij moet dus nog wel los kunnen na een week rijden ofzo he. |