|
|||
|
|||
jetta 2,0 16v gli
nieuwe project jetta 2,0 16 v gli
kijken wat dit nu weer word |
|
|||
|
|||
nette auto, maar volgens mij kan die wel een laagje wax gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Kijk eens aan, de oude van JettaPowerrr! Ben benieuwd hoe dit er over-laten we zeggen- een week of 2 uit ziet!
|
|||
|
|||
week of 2 haha moet weer werken arnaud dus gaat iets langer duuren
maar rood is ie nu al weer gister remmen na gekeken voor nieuwe fuse er op gezet ( waren 2 bouten afgebroken ) deze was niet meer te redden op de andere kant 1tje die was er zo uit en de sebring velgen maar eens uit de kast gehaald ga nu eerst de binenkant aan pakken schoon maken en radio plaatsen zit iets rook aanslag van ed in dan maar eens kijken wat de tyd brengt Last edited by voklswien : 10-09-2006 at 18:59. |
|
|||
|
|||
Quote:
dat komt goed |
|
|||
|
|||
Nette wagen alberto.
En plat op zn buikje hehe
|
||||
|
||||
Rook-aanslag van mij??? Welneeeee!
Dus 1 kant heb je al klaar?? Netjes hoor, was ik maar zo handig met die dingen. Ik kom een heel eind, maar daar wou ik m'n vingers niet aan branden. Veel plezier ermee, Alberto, gaat zeker goed komen! Oh, enne, Sebring-velgjes, hè..... |
|
||||
|
||||
FF poetsen, dikke wielen eronder, en een halve meter verlagen... Maar dat zal wel goedkomen, succes
|
||||
|
||||
Het project gaat verder, maar blijft zeker in goede handen! Ik ben erg benieuwd Alberto...
Je hebt inmiddels al bijna meer Jetta's gehad dan de meeste forummers haha! |
|
||||
|
||||
De auto kan wel een beetje aandacht gebruiken tenminste zoals ik hem gezien heb
|
||||
|
||||
Met een beetje liefde en aandacht is er echt wel weer een nekkentrekker van te maken!
Hij ziet er alleen maar zo "beroerd" uit, omdat ie zo lang heeft stil gestaan... Maar het komt allemaal vast wel goed bij Alberto! Heb er alle vertrouwen in. |
|
|||
|
|||
alle remmen werken weer
alle rook aanslag is weg ( maak wel ff foto voor /na ed ) dynamo zit weer op zijn plek ( afgebroken ) orineele achter lichten zijn ze naar op zoek in victoria (canada) met dank aan familie nu achter ff wat laten zakken dan maak ik ff wat fototjes mensen ff geduld |
|
|||
|
|||
Quote:
ach ja hobby he aleen heb er eigenlijk geen tyd voor of gelt die laatste niet Last edited by voklswien : 10-09-2006 at 16:20. |
|
||||
|
||||
geldt in mijn ogen wel hoor
want hoe heette dat model in de states????????? |
|
|||
|
|||
Jettaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Hey Alberto! leuke auto hoor!
Ik heb er zelfs ook nog aan mogen sleutelen in het verleden! Maak er maar wat moois van! (maar dat zal wel goed komen denk ik!)
Last edited by jettaracing : 10-09-2006 at 19:57. |
|
|||
|
|||
ja dat wist ik wietse dat zei ed al
hoop dat je het niet te vast hebt gezet want het gaat er nu weer onder uit |
|
|||
|
|||
whow nette auto ! zo gepoest ziet ie er echt super uit
|
|
|||
|
|||
Quote:
foto's zijn van wietse niet van mij |
|
|||
|
|||
gister weer even met de jetta bezig geweest
ik heb de auto nu bijna weer helemaal rood achterste schokbrekers vervangen door verlanging set auto ligt nu weer mooi recht ik zal vandaag de auto verder rood maken en een foto maken |